  • 1. Data: 2005-08-10 19:55:02
    Temat: biletu brak ?
    Od: "Janek" <b...@b...pl>

    Witam mam pytanko zaistniala taka sytuacja jadac PKS z miejscowosci A do C
    zakupilem dwa bilety
    ale w miejscowosci C przy kontroli okazalo sie ze bilety sa tylko do
    miejscowosci B( parenascie km wczesniej) kupujac bilety u kierowcy nie
    sprawdzalem dokladnie gdzie, wydrukowal tylko
    odruchowo schowalem do kieszeni.
    Ale wyraznie mowilem mu razem z zona gdzie maja byc bilety czyli do
    miejscowosci C
    cena biletu tez nie byla jakas specialnie inna zreszta prawie nigdy
    nie jechalem z miejscowosc A do C wiec cena wydawala mi sie OK
    Kontrola wypisala jakis tam protokol i mandat ale na nim jest napisane ze
    kara za brak biletu za
    jazde miejscowosci A do B a na ta trase bilet mam :) wiec jak to teraz
    zalatwic?

    Jeszacze jedna sprawa nie jestem pewien ale wydaje mi sie ze zaplacilem za
    bilet tyle co za
    trase A do C ale kierowca wbil tylko z A do B
    jutro dowiem sie dokladnie ile kosztuje bilet z A do C bo wydaje mi sie ze
    kierowca sobie przywlaszczyl
    roznice a jest niewielka ale kare za to mam :(
    Prosze o napisanie co w takiej sytuacji powinienem zrobic itd

    dzieki
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-10 20:07:13
    Temat: Re: biletu brak ?
    Od: "jaQbek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > kierowca sobie przywlaszczyl
    > roznice a jest niewielka ale kare za to mam :(
    > Prosze o napisanie co w takiej sytuacji powinienem zrobic itd

    art 134 par 1 KW

  • 3. Data: 2005-08-10 20:28:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Janek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    Teraz, to pewnie zostaje Ci zapłacić,a na przyszłość od razu
    kontrolującym przy kierowcy powiedzieć, ze źle wystawił bilet. Trudno
    powiedzieć, czy kierowca celowo to zrobił, czy przez nieuwagę. Teraz, to
    już raczej nikt tego nie ustali.

  • 4. Data: 2005-08-10 21:16:20
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > kontrolującym przy kierowcy powiedzieć, ze źle wystawił bilet. Trudno
    > powiedzieć, czy kierowca celowo to zrobił, czy przez nieuwagę. Teraz, to

    a czemu ma placic skoro posiada bilet? :-) niech zlozy 'reklamacje',

    P.

  • 5. Data: 2005-08-10 22:08:22
    Od: "Janek" <b...@b...pl>

> [...]
    > kontrolującym przy kierowcy powiedzieć, ze źle wystawił bilet. Trudno
    > powiedzieć, czy kierowca celowo to zrobił, czy przez nieuwagę. Teraz, to

    ja mowilem ze zle wystawil bilet ale on mowi ze "bylo sobie sprawdzic" co
    jest na nim drukniete
    i takie gadanie

  • 6. Data: 2005-08-10 22:10:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dddqqv$n6$1@inews.gazeta.pl...

    > a czemu ma placic skoro posiada bilet? :-) niech zlozy 'reklamacje',

    Albowiem jestem parwei pewien, że to nie jest imienny bilet.

  • 7. Data: 2005-08-11 03:12:44
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Użytkownik "Janek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości >

    ja mowilem ze zle wystawil bilet ale on mowi ze "bylo sobie sprawdzic" co
    > jest na nim drukniete
    > i takie gadanie

    I ma racje , jezeli ktos ci maluje mieszkanie takze sprawdzasz jak zostala
    wykonana ta usluga .
    I niestety jaka placa taka usluga ...

    J.

  • 8. Data: 2005-08-11 07:04:28
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

> [...]
    > kierowca sobie przywlaszczyl
    > roznice a jest niewielka ale kare za to mam :(

    Na 99% zostałeś przekręcony przez kierowcę. W swoim czasie dosyć często
    jeździłem PKS i była to normalna praktyka "dorobienia" sobie kierowcy do
    pensji.

    --
    Paweł

  • 9. Data: 2005-08-11 13:09:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:dddqqv$n6$1@inews.gazeta.pl...

    > Albowiem jestem parwei pewien, że to nie jest imienny bilet.

    zawsze mozna na swiadka kierowc autobusu wezwac, moze pamieta

    P.

  • 10. Data: 2005-08-11 17:06:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:ddfim9$qbm$1@inews.gazeta.pl...

    > zawsze mozna na swiadka kierowc autobusu wezwac, moze pamieta

    Tak, pamięta komu sprzedał bilet numer A00012545657 a nie będzie
    pamiętał, ze gość nie miał biletu na odcinku B-C, a jedynie kontroler
    się pomylił pisząc A-B. Dość wybiórczą by musiał mieć pamięć.