  • 1. Data: 2005-08-10 19:36:52
    Temat: Podręcznik do weksli i KSH
    Od: "Jarek" <a...@b...cc>

    Potrzebuję się nauczyć w jeden dzień prawa wekslowego :)
    Ktoś zna jakiś nie za gruby podręcznik?
    I w sumie to samo, tyle że w temacie KSH - no, tu może na dwa dni.
    Wiem, że może kusić do naigrywania się, ale mimo wszystko proszę o
    konstruktywne podpowiedzi (i wiarę we mnie ;)

    Jarek

  • 2. Data: 2005-08-10 20:30:13
    Temat: Re: Podręcznik do weksli i KSH
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek" <a...@b...cc> napisał w wiadomości

    Dla weksli, to przeczytaj to: http://www.weksel.pl/

    Na nauczenie się kSH w dwa dni, to nie mam pomysłu.

  • 3. Data: 2005-08-10 20:39:21
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Jarek" <a...@b...cc> naskrobał/a w

    > I w sumie to samo, tyle że w temacie KSH - no, tu może na dwa dni.
    > Wiem, że może kusić do naigrywania się, ale mimo wszystko proszę o
    > konstruktywne podpowiedzi (i wiarę we mnie ;)

    Dwa dni na KSH? Zapomnij.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Kobieto! Twój poród to nic w porównaniu z moim zatwardzeniem.