  • 1. Data: 2005-08-10 20:16:43
    Temat: Polisa posagowa w PZU (Wroclaw)
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    Na początku lat '80 kiedy byłem małym dzieckiem rodzice wykupili dla mnie
    Polisę Posagową w PZU. Teraz czas jej sie skonczyl a PZU zaproponowało mi
    wypłatę okolo 400zl (z tego co słyszałem można się ubiegać o więcej). Jak to
    wyglada, czy komus sie udalo wywalczyc wiecej i co zrobic w tym kierunku?

  • 2. Data: 2005-08-10 20:36:27
    Temat: Re: Polisa posagowa w PZU (Wroclaw)
    Od: "Jan Kowalski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Przemek" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyglada, czy komus sie udalo wywalczyc wiecej i co zrobic w tym kierunku?

    TAK. Należy wnieść pozew do sądu na podstawie art. 3581 § 3 Kodeksu
    cywilnego - o sądową waloryzację świadczenia. W Krakowie z reguły zasądza
    się kwoty po kilka tys. zł
    Skontaktuj się z Federacją Konsumentów - często pomagają pisać pozwy w tego
    typu sprawach i nawet reprezentują w sądzie - http://ww20.mediarun.pl/

    JK

    --
    Tępmy e-analfabetyzm - http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html