  • 71. Data: 2022-01-08 13:12:46
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.01.2022 o 11:03, J.F. pisze:

    > A co bedzie, jak rzadowi zablokuja tłita ? :-)

    Kulsony zgłupiejo....

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 72. Data: 2022-01-08 14:11:06
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > On 2022-01-07, Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

    > To w ujęciu ogólnym i tu zgoda. Ale tak bardziej konkretniej to zawsze
    > jest jakiś bilans zysków i strat (najczęściej strat mniejszych lub
    > większych). Tu mamy pewną grupkę wyznawców, którzy kiszą się we własnym
    > towarzystwie. Ich najbliższy krąg społeczny (rodzina, znajomi, na żywo i
    > na FB) i tak będzie na nich wystawiony. Chcą umierać dusząc się pod
    > respiratorem od handlarza bronią, ich wola (gorzej, że pozarażają przy
    > tym też innych), selekcja naturalna w modelowym wydaniu.

    Akurat w przypadku szurów antyszczepionkowych, nie chodzi tylko o to, że
    jak chcą, to niech się duszą pod respiratorem. Za ten respirator zapłaci
    pan, pani. Za jego rekonwalescencję też.
    Chodzi też o to, że jeżeli mam się dokładać do czyjegoś leczenia, to nie
    mam z tym problemu, dopóki mam świadomość, że ten ktoś zrobił wszystko
    żeby tego uniknąć. Mam też świadomość, że ilość dostępnych respiratorów
    nie jest z gumy.
    Gdybyż ta selekcja naturalna faktycznie działała... ale nie działa, bo
    cywilizowane społeczeństwa tak się umówiły - nie bez powodu. Nie da się
    tak zrobić, że przyjeżdża zespół ratowniczy do duszącego się człowieka,
    sprawdza czy zaszczepiony, jak nie, to zostawia go pod płotem i niech
    zdycha. To znaczy da się, ale wtedy to już nie będzie to samo
    społeczeństwo, w którym chciałbym spędzić swoje życie.
    Jednym z argumentów szurów jest to, że przecież oni też płacą podatki i
    składki zdrowotne, chorobowe..., że w związku z tym mają takie samo
    prawo do opieki medycznej jak reszta. Zgoda, płacą, ale równocześnie
    mają w dupie to, że te koszty leczenia wielokrotnie przekraczają to, co
    przez całe życie wpłacili i reszta społeczeństwa do tego musi się dołożyć.
    Uważam, że ten problem jest zdecydowanie szerszy i nie sprowadza się
    tylko do kwestii selekcji naturalnej, czy zwykłego liczenia zysków i
    strat (w tym finansowych). W/g mnie to również kwestia etyki, empatii..

    > Problem robi się wtedy, jeśli te ich brednie trafiają do ludzi z
    > zewnątrz. Póki oni sobie tam coś głoszą i się swoimi poglądami
    > bryndzlują to odbywa się to jednak w ich dość hermetycznym gronie (kto
    > tam zagląda?). A teraz dostali narzędzie. Są jak ten ukrzyżowany
    > Mesjasz, są ofiarą systemu, męczennikami wiary w wolność słowa. To już
    > nie jest hermetyczne, bo wyszli z flagami i hasłami na zewnątrz. I do
    > kogoś mogą tak trafić.

    I w tym właśnie problem, że trafiają.
    To nie jest tak, że nikt tego nie czyta, że czytają tylko ci, którzy
    sami chcą. Że istnieje jakiś magiczny podział na "wewnątrz" i "zewnątrz"
    i do tego "wewnątrz" nikt normalny nie zagląda.
    Wiele treści pojawia się ludziom, czy tego chcą, czy nie.
    Faktycznie, w czasach, gdy każdy szurek miał swojego bloga pod adresem
    www.szurski-blog-o-księżycu-z-sera-12345.swiatowyspi
    sek.com.srom, to
    żeby trafić na coś takiego trzeba było tego chcieć. Ale to już przeszłość.
    Zalety dużych portali są równocześnie ich przekleństwem. Szurstwo nie
    bez powodu jest aktywne w takich portalach. Doskonale zdają sobie sprawę
    z istnienia takich narzędzi i sposobu ich działania. Już od dawna nie
    brandzlują się tylko w swoim towarzystwie.

    > No właśnie MZ tego nikt nie czyta, lub jeśli wolisz, czyta dużo dużo
    > mniej niż obecnie, gdy zrobiła się awantura. Teraz różne licealne ludki
    > tam (gdzieś, na ich strony) zajrzą, o co ta cała burza i kto wie czy coś
    > z haseł do nich nie trafi, bo to dość ryzykowny wiek.

    Wydaje mi się, że grupa ludzi która ma świadomość istnienia epidemii i
    ma świadomość istnienia kofederastów jest tak liczna, że te kilka osób
    nieświadomych o co chodzi (są w ogóle tacy?) i która trafi na to w
    wyniku gównoburzy, bo nigdy o tym nie słyszała, jest kroplą
    statystyczną, która niczego nie zmienia w skali problemu.
    Bo przecież nie rozmawiamy o zablokowaniu konta jakiegoś szura od
    chemtrailsów, czy starożytnych kosmitów i Księżyca z sera, lecz o
    ugrupowaniu, którego poglądy są powszechnie znane, a problem covida
    dotyczy wszystkich, nawet przedszkolaków.
    Chodzi o to, żeby było jak najmniej bredni i bzdur z tym związanych.

    Konfederaści nadal nie rozumieją, że zostali zablokowani za bzdury i
    kłamswta, niezwykle szkodliwe społecznie, a nie za poglądy.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 73. Data: 2022-01-08 14:22:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.01.2022 o 14:11, Kviat pisze:
    > Zgoda, płacą, ale równocześnie mają w dupie to, że te koszty leczenia
    > wielokrotnie przekraczają to, co przez całe życie wpłacili i reszta
    > społeczeństwa do tego musi się dołożyć.

    Ale można by zrobić, tak jak przed II Wojną Światową było ze Strażą
    Pożarną, albo obecnie jest na Słowacji z ratownictwem górskim. Albo jak
    jest z OC na samochód, jak ktoś bez uprawnień jedzie. Ratujemy, ale
    jeśli jak już uratujemy, to domagamy się zapłaty za ratowanie, skoro
    wcześniej nie zastosował się do porad.

    Problemem jest to, że chyba nikt do końca nie wie, jak z tymi
    szczepionkami jest. Ja się na tym nie znam. Zapytałem kilku, co do
    którym ufam, ze się znają i zarekomendowali szczepienie, więc się
    zaszczepiłem. Generalnie mam nadzieję, ze jeśli nawet nie pomoże to
    szczepienie, to nie powinno zaszkodzić.

    --
    Robert Tomasik

  • 74. Data: 2022-01-08 14:33:46
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Normalnym trybem do powinno być wara FBkowi do cudzych poglądów, a rolę
    > arbitra ma stanowić państwo. Jakby ich (konfederację) pozwać (dałoby się
    > coś odnośnie covida?), to też byłby szum, ale dużo dużo mniejszy, niż
    > gdy w rolę sędziego wciela się jakaś firma. Ale wiadomo jak kończą się
    > obecnie takie pozwy, gdzie wielu wysokich urzędników ma w końcu
    > identyczne poglądy i wcale nie unika ich prezentacji w majestaci
    > pełnionych funkcji i urzędów.

    I tak mniej więcej przed sądami broniły się portale (ich twórcy i
    administratorzy) 8chan itp. ściek.
    Problem w tym, że na takich portalach wszelkie ekstremizmy (w tym
    głównie skrajnie prawicowe i ich politycy) publikują niekoniecznie pod
    oficjalnymi szyldami i nazwiskami.
    Dotarcie do autorów jest niezwykle skomplikowanym i trudnym procesem
    (ale nie niemożliwym). I bardzo kosztownym. Co właśnie te śledztwa wykazały.
    Portale się bronią - to nie my jesteśmy autorami, my tylko udostępniamy
    infrastrukturę, więc nas się nie czepiajcie, czepiajcie się autorów.
    Równocześnie utrudniając dostęp do logów, lokalizując serwery w dziwnych
    krajach, usprawiedliwiając przestępcze treści na maksa wykorzystując
    zalety definicji "wolnością słowa", które jak się okazało są
    równocześnie jej wadą.

    Ale rośnie świadomość problemu i są podejmowane kroki żeby coś z tym
    zrobić. I dobrze.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 75. Data: 2022-01-08 14:48:30
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.01.2022 o 17:19, Shrek pisze:

    > No dobra - rozumiem twój punkt widzenia, ale kto ma decydować co jest
    > fejkniusem?

    No nie wiem... ;)
    Może dobrym początkiem byłoby to, że skąd wiadomo np. że Księżyc nie
    jest z sera, Ziemia nie jest płaska, a w szczepionkach nie ma chipów?
    A jak ktoś twierdzi, że w szczepionkach są chipy, to niech to udowodni?
    A jak nie przedstawi dowodów to ban i /dev/null.

    Zdaję sobie sprawę, że twierdzenie, że piramidy wybudowali reptilianie
    jest trochę innego kalibru, niż twierdzenie, że przywódcy państw
    porywają dzieci i robią im coś złego w piwnicy jakiejś pizzeri w
    dzielnicy Waszyngtonu (po czym się okazało, że w ta pizzeria nie ma
    piwnicy i nigdy nie miała).

    Ma Marsie latają helikoptery, to i z tym sobie poradzimy :)
    Nikt nie obiecywał, że będzie łatwo i przyjemnie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 76. Data: 2022-01-08 15:03:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.01.2022 o 14:48, Kviat pisze:

    > No nie wiem... ;)

    No i na tym polega problem. Jeśli zostawisz to w kompetencjach "państwa"
    to skończy się cenzurą. Jak w kompetencjach "ludu" to idiotyzmem. W
    kompetencjach "koproracji"? Chyba jednak najlepiej...

    > Może dobrym początkiem byłoby to, że skąd wiadomo np. że Księżyc nie
    > jest z sera, Ziemia nie jest płaska, a w szczepionkach nie ma chipów?

    Ni i mamy tu dość latwy prolem o... dość trudnym rozwiązaniu.

    > A jak ktoś twierdzi, że w szczepionkach są chipy, to niech to udowodni?

    Albo co?

    > A jak nie przedstawi dowodów to ban i /dev/null.

    Jak taki cwany jesteś to udowodnij że tych czipow nie ma:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 77. Data: 2022-01-08 15:10:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > przez całe życie wpłacili i reszta społeczeństwa do tego musi się dołożyć.

    Zdaje się, że jednak właśnie na tym polega idea ubezpieczeń. I to pod
    przymusem. Co więcej brzydka książeczka na ka zabrania dyskryminacji...

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 78. Data: 2022-01-08 15:26:08
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.01.2022 o 16:18, _Master_ pisze:

    > Podaj przykład naruszeń przez Konfederację

    Jak, skoro konto zablokowane? :)

    No i jak zwykle próbujesz się wywinąć od odpowiedzi, bo to ty miałeś
    podać przykład na swoje twierdzenie. Typowe...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 79. Data: 2022-01-08 15:27:32
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.01.2022 o 16:21, _Master_ pisze:

    > A wiesz za co?

    Tak.

    > To napisz wyjaśnienia do Konfederacji bo chłopaki nie
    > dostali.

    Dostali. Ale nadal udają, że nie zrozumieli.
    Osobiście uważam, że nie udają.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 80. Data: 2022-01-08 15:30:11
    Temat: Re: bezprecedensowy zamach na wolność [Amerykański FB złamał Konstytucje RP cenzurą prewencyjną?]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.01.2022 o 16:34, _Master_ pisze:

    > Ten przekaz zrozumiesz ale posłuchać Bosaka przez 5 minut już nie
    > potrafisz?

    Potrafię.
    Mam o nim wyrobione zdanie właśnie dlatego, że słyszałem go (niestety)
    wiele razy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr