  • Data: 2022-02-01 01:53:29
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-01-31, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Tym razem znacznie dalej. Bo nie rozmawiamy już o niedouczonym kulsonie
    > a o łamaniu podstawowych praw człowieka pod byle jakim pretekstem,
    > systemowo na szczeblu krajowy. To w temacie grupy czyli prawa.

    Jeden pies. Tamto też jest systemowe skoro powszechne i powszechnie
    tolerowane przez władze, w tym na szczeblu krajowym.

    > A poza tematem - jako człowiek ogólnie wierzący w naukę a nie zabobony
    > wkurwia mnie jak robi się kurwę z logiki i ośmiesza "naukę". Jak potem
    > ludzie mają wierzyć w to co mówią eksperci jak po pół roku okazuje się,
    > że zasadniczo rację mają szury, bo ludziki nie odróżniają nauki od
    > religii i prędzej się zesrają niż przyznają że zmieniły się okoliczności
    > i być może nasza wiara była nadmiernie optymistyczna? Przecież widać, że
    > szczepienie nie zapobiega już zakażeniu, chorobie ani transmisji a tu
    > niektórzy się rzucają jakby ich uczucia religijne gwałcić.

    Tu bym różnym takim IM dał odrobinę kredytu zaufania bo myślę, że wielu
    się na początku pogubiło, lub miało błędne wyobrażenia. To już raczej
    odrobinę żenujący jest ten obecny cyrk, gdzie twierdzi się że jest
    właśnie tak jak mówiono od początku.

    > Przecież potem będzie "nie możesz palić butelkami w piecu, nie trzeba
    > eksperta żeby wiedzieć że od tego raka można dostać". "Srali muchy
    > będzie wiosna - tak samo wasi eksperci pierdolili, że szczepienia
    > zapobiegają covidowi nawet jak już było wiadomo że nie - chuj z waszymi
    > ekspertami!" I za każdym razem jak będziesz próbował coś naukowo tępakom
    > wytłumaczyć, to będą ci przypominali, że "szury miały rację". I
    > najgorsze jest to, że z perspektywy czasu... miały.

    No gadaliśmy już o tym. Porażka piarowska i inna dość spora.

    > No więc rozporządzenie o obowiązkowych szczepieniach. Prosto i łatwo.
    > Pretensje do ministra nie do mnie, że nie ma jaj.

    Ciekawe, że w sumie tu też jest z tym taki cyrk. Nie, nie jest
    obowiązkowe. Tak, nikt nie ma wątpliwości, że jak się nie zaszczepisz to
    zrobimy tak, że się w końcu zaszczepisz.

    --
    Marcin