  • 1. Data: 2011-09-09 07:17:38
    Temat: bezprawie ziobry
    Od: Icek <i...@d...pl>

    680,Naczelnik_skarbowki_dostanie_odszkodowanie_za_ar
    eszt.html

    "Aby zrozumieć tę sprawę, musimy cofnąć się w czasie do lata 2005 r.
    Śledczy, pod wodzą prokuratora generalnego Zbigniewa Ziobry, szukają
    układu. Znajdują go m.in. w Trzecim Urzędzie Skarbowym w Szczecinie."

    Icek

  • 2. Data: 2011-09-09 10:03:01
    Temat: Re: bezprawie ziobry
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Icek wrote:

> [...]
    > 2005 r. Śledczy, pod wodzą prokuratora generalnego Zbigniewa
    > Ziobry, szukają układu. Znajdują go m.in. w Trzecim Urzędzie

    Niezłe.
    Ciekawe ilu pierdołowatych lemingów sprawdzi kiedyż to rzeczywiście
    Ziobro został tym prokuratorem generalnym.
    I co Ziobro miał wspólnego z aresztowaniem gościa we wrześniu 2005
    roku, skoro PiS przejął władzę dopiero w październiku, jak tego
    układu mógł szukać Ziobro, skoro rządziło jeszcze SLD...

    Ale cóż, taka to dziennikarska solidność pismaków z wyborczej.

    Żeby było on-topic - ciekawe czy PiS pozwie wyborczą w trybie, nomen
    omen, wyborczym.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2011-09-09 10:26:11
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-09-09 12:03, Massai pisze:

> [...]
    >
    > Ale cóż, taka to dziennikarska solidność pismaków z wyborczej.
    >
    > Żeby było on-topic - ciekawe czy PiS pozwie wyborczą w trybie, nomen

    1. PiS szukało ukłądów zanim doszło do władzy bo chyba doszło właśnie
    pod takimi hasłami

    2. media kłamią prawie zawsze a przynajmniej rozmijają się z prawdą.

    3. ciekawi mnie bo najpierw kaczor stwierdza, że kampanie prowadzimy w
    sejmie, w sejmie go nie ma bo ma inne obowiązki, pozwany przegrywa, jak
    przegrywa to komentuje, że oczywiście sąd się pomylił i że jak tak można
    prowadzić kampanie w sądach a dziś słyszę, że chce sądownie zakazać
    Kaczmarkowi rozpowszechniania informacji na temat jego stanu zdrowia
    psychicznego

    co jest w tej dokumentacji medycznej, że kaczor boi się ją upublicznić ?

    Całą ta polityka to jest jedno wielkie gówno. Prostytucja polityczna to
    jest dobre określenie. Ale to chyba tak działa niezależnie który "prawy
    i sprawiedliwy" dojdzie do koryta

    Icek

  • 4. Data: 2011-09-09 10:42:22
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Icek wrote:

    > 1. PiS szukało ukłądów zanim doszło do władzy bo chyba doszło
    > właśnie pod takimi hasłami

    Jassne, i prokuratorzy pod wodzą Ziobry - prokuratora generalnego
    szukali tegu układu pewnie jeszcze zanim PiS powstał. Krótko -
    jakiego kraju Ziobro był prokuratorem generalnym latem 2005? Bo że
    nie Polski, to wiadomo.

    > 2. media kłamią prawie zawsze a przynajmniej rozmijają się z
    > prawdą.

    Dlatego trzeba być pierdołowatym lemingiem żeby za nimi te kłamstwa
    powtarzać i takie wrzutki robić jak ty zrobiłeś.

    --
    Pozdro
    Massai