    From: noname <x...@x...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: atak na dziecko
    Date: Sun, 23 Aug 2015 09:18:26 +0200

    witek wrote:

    > noname wrote:
    >> Jestem już trochę zmęczony polskim
    >> zachowaniem
    >
    > to jest wlasnie to.
    > czas sie spakowac.

    Mam nadzieję, że to nie była specyficzna sugestia, wtedy byłby to piękny
    przykład powyższego.

    > niestety policja i sady w Polsce sa w ruinie jakby to powiedzial Duda.

    Z tego kontekstu zakładam - że nie była - ale mogę się mylić.

    A propos; Dziwi mnie duża wiara (polska specyfika niestety, bo to naród
    "wierzący"(?) - taka koniunkcja?) w PD + JK . Po czynach ich poznacie, np.
    ostatnio (24 lipca) została przegłosowana - sprawdźcie czyimi głosami
    (podobno niebezpieczna i kosmicznie droga) nowa _obowiązkowa_ szczepionka
    dla naszych dzidziusiów: na HPV (Gardasil). Maluszki dostana w tyłek kolejna
    chemię. Wiem co mówię - tegoż właśnie mojego syna uratowała ..homeopatka,
    lekarstwem był ..sok z cebuli. Po roku faszerowania prochami przez "ludzi
    zarabiających na utrzymanie", po miesiącu, objawy ustąpiły i dziecko po dziś
    nie choruje prawie.