  • 1. Data: 2004-12-01 16:23:27
    Temat: art. 207 kk uzasadnienie potrzebne...
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    hej!

    ma ktos wzor uzasadnienia do znecania sie? skazujacy ocz ywiscie...

    z gory dziekuje i prosze na priva :)

    a w ogole to sory za taka prosbe, ale znalazlem sie w grodzkim i te karne
    sprawy rozpatrywane w tym wydziale jakos mnie nie ruszaja

    konrad

  • 2. Data: 2004-12-01 16:31:12
    Temat: Re: art. 207 kk uzasadnienie potrzebne...
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Konrad vel Legislator wrote:
    > ma ktos wzor uzasadnienia do znecania sie? skazujacy ocz ywiscie...

    a dlaczego oczywiście?

    > a w ogole to sory za taka prosbe, ale znalazlem sie w grodzkim i te karne
    > sprawy rozpatrywane w tym wydziale jakos mnie nie ruszaja

    no wiesz ;)

    KG

  • 3. Data: 2004-12-01 17:07:14
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 Dec 2004 17:23:27 +0100, Konrad vel Legislator
    <g...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    >
    > a w ogole to sory za taka prosbe, ale znalazlem sie w grodzkim i te karne
    > sprawy rozpatrywane w tym wydziale jakos mnie nie ruszaja

    Morderstwa ci się marzą? Albo zgwałcenia? Nie wiesz co czynisz...
    Pogadamy jak dostaniesz 32 tomy rozbojów z bronią do napisania na za
    tydzień...

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 4. Data: 2004-12-01 18:19:47
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Morderstwa ci się marzą? Albo zgwałcenia? Nie wiesz co czynisz...
    > Pogadamy jak dostaniesz 32 tomy rozbojów z bronią do napisania na za
    > tydzień...

    no wiesz normalnie to bym nie narzekal, ale jezeli mam rok cywilny to nie
    chce sie bawic w karne i to jeszcze taki syfolong. choc w sumie to juz
    koncze, jedynie 60 kart wiec nie ma co narzekac hehe :)

    ok. jeszcze zwazenia.

    pa

  • 5. Data: 2004-12-01 18:21:13
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > a dlaczego oczywiście?

    hmm... chyba wyroki uniewinniajace osk. to raczej rzadkosc, nie? no a w
    takich sprawach to szczegolnie...

    konrad

  • 6. Data: 2004-12-01 19:55:35
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Konrad vel Legislator wrote:
    > hmm... chyba wyroki uniewinniajace osk. to raczej rzadkosc, nie?

    niby rzadkość, ale...
    zależy jak trafisz

    > no a w takich sprawach to szczegolnie...

    czy ja wiem..., jakby się tak dokładniej przyjrzeć tym zeznaniom
    sąsiadek, pokrzywdzonej czy kto tam jeszcze będzie, to wychodzi że tak
    naprawdę to nie wiedzą o czym i kiedy mającym miejsce mówią

    KG

  • 7. Data: 2004-12-01 23:43:37
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Konrad vel Legislator napisał(a) w wiadomości

    > hmm... chyba wyroki uniewinniajace osk. to raczej rzadkosc, nie? no a w
    > takich sprawach to szczegolnie...

    Wyroki uniewinniające w takich sprawach nie są tak mało spotykane. Wystarczy że
    Prokurator oprze sprawę na zeznaniach żony i dzieci, a oni przed sądem odmówią
    składania zeznań i już mamy gola.

    Przykre że mamy takich aplikantów co sami nie umią napisać banalnego
    uzasadnienia. Kogo oni teraz przyjmują. Potem też będziesz korzystał z wzorów,
    czy będziesz nam tu podsyłał, a my będziemy pisać wyroki?

    --
    JOHNSON :)

  • 8. Data: 2004-12-02 06:57:37
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Johnson wrote:
    > Przykre że mamy takich aplikantów co sami nie umią napisać banalnego
    > uzasadnienia. Kogo oni teraz przyjmują. Potem też będziesz korzystał z wzorów,
    > czy będziesz nam tu podsyłał, a my będziemy pisać wyroki?

    ale się czepiasz :)

    KG

  • 9. Data: 2004-12-02 08:11:08
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > ale się czepiasz :)

    hehe..dokladnie, no ale ja juz sie przestraszylem i sam napisalem.

    konrad

  • 10. Data: 2004-12-02 10:40:34
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 01 Dec 2004 20:55:35 +0100, kam <X#k...@w...pl#X> napisał:

> [...]
    > sąsiadek, pokrzywdzonej czy kto tam jeszcze będzie, to wychodzi że tak
    > naprawdę to nie wiedzą o czym i kiedy mającym miejsce mówią

    Świadkowie w takich sprawach zwykle dzielą się na dwie grupy:
    1. świadkowie jej - ona spokojna, uczciwa, porzadna, o dziecko dba,
    sprząta, pierze, prasuje, obiady gotuje, haruje od dnia do nocy, on pije,
    bije, wyzywa i szwęda się z innymi babami.
    2. swiadkowie jego - on ciężko pracuje od rana do nocy, spełnia jej
    zachcianki, dzieci kocha, prezenty im kupuje, a ona to leń, szmata, dom i
    dzieci zaniedbuje, mieszkanie nieposprzątane, obiadu nigdy nie ma, a tak
    wogóle to puszcza się.

    Zwykle na pierwszym terminie są świadkowie jej, a na drugim świadkowie
    jego... I ciekawe kto kłamie...

    --
    Falkenstein
    skazania.