  • 1. Data: 2004-12-01 15:00:54
    Temat: Reklamacja spamu w ERZE
    Od: "Wally" <n...@t...adres>

    Witam

    Mam zamiar zareklamowac usluge niezamowionego przesylania ofert reklamowych
    droga SMS w sieci ERA. Czy moze ktos podrzucic mi przyklad pisemka
    zawierajacego m.in.wskazanie konkretnej ustawy?

    Pozdrawiam
    Wally

  • 2. Data: 2004-12-01 15:38:57
    Temat: Re: Reklamacja spamu w ERZE
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Mam zamiar zareklamowac usluge niezamowionego przesylania ofert
    reklamowych
    > droga SMS w sieci ERA. Czy moze ktos podrzucic mi przyklad pisemka
    > zawierajacego m.in.wskazanie konkretnej ustawy?

    nie raklamacje tylko doniesienie do prokuratury :-) bardziej skuteczne.

    Ale najpierw przeczytaj regulamin. I jescze jedno, kiedys pewnie przyslali
    smsa, w ktorym
    twierdzili ze jak odeslessz to wezmiesz udzial w losowaniu skrzynki
    browarow.
    Odeslanie jest rownoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu ktory znajduje
    sie na stronie (wlasnie czy tak mozna?)
    a tam moze byc zapis ze sie zgadzasz na takie oferty.

    P.

  • 3. Data: 2004-12-01 21:23:11
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wally" <n...@t...adres> napisał w wiadomości
> [...]
    > droga SMS w sieci ERA. Czy moze ktos podrzucic mi przyklad pisemka
    > zawierajacego m.in.wskazanie konkretnej ustawy?

    moze latwiej wyslac smsa z trescia - nie
    dokladna instrukcje podadza ci w boku...
    pozdro:)

  • 4. Data: 2004-12-02 10:11:39
    Od: "Wally" <n...@t...adres>

    Dawno temu, Przemek R. będąc pod wpływem <...> w
    news:cokoih$7bn$1@inews.gazeta.pl wystukał:

    > reklamowych
    > nie raklamacje tylko doniesienie do prokuratury :-) bardziej skuteczne.

    Heh, chyba jedyne wyjscie... :)

> [...]
    > sie na stronie (wlasnie czy tak mozna?)
    > a tam moze byc zapis ze sie zgadzasz na takie oferty.

    I tu jest pies pogrzebany: NIGDY nie bralem udzialu w zadnych konkursach,
    nie rejestrowalem sie w bramce EraOmnix (uprzedzajac pytanie :) ), nie
    wysylalem T na 8000 itp.
    Malo tego, po wyslaniu nie otrzymalem SMS-a mowiacego o niepoprawnej
    skladni polecenia :)

    Pozdrawiam
    Wally

  • 5. Data: 2004-12-02 10:12:59
    Od: "Wally" <n...@t...adres>

    Dawno temu, R6 będąc pod wpływem <...> w news:colcnl$9e9$1@inews.gazeta.pl
    wystukał:

    > reklamowych
    > moze latwiej wyslac smsa z trescia - nie

    niewlasciwa skladnia :)

    > dokladna instrukcje podadza ci w boku...

    Tak, juz to zrobili: zlozyc reklamacje :) Stad moje pytanie.

    Pozdrawiam
    Wally

  • 6. Data: 2004-12-02 10:59:53
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > wysylalem T na 8000 itp.
    > Malo tego, po wyslaniu nie otrzymalem SMS-a mowiacego o niepoprawnej

    przeczytaj umowe i regulamin ERY, bo moze jest wzmianka o tym ze jezeli
    nie chcesz otrzymywac ofert muissz
    odpowiedni wniosek zlozyc.

    P.

  • 7. Data: 2004-12-02 14:41:31
    Od: "Wally" <n...@t...adres.pl>

    Dawno temu, Przemek R. będąc pod wpływem <...> w
    news:comsj7$ebo$1@inews.gazeta.pl wystukał:

    > konkursach,
    > przeczytaj umowe i regulamin ERY, bo moze jest wzmianka o tym ze jezeli
    > nie chcesz otrzymywac ofert muissz
    > odpowiedni wniosek zlozyc.

    To chyba jest sprzeczne z prawem: nie ma w ustawie "antyspamowej" (o ile
    pamietam) czegos takiego jak zgoda domniemana. musi byc wyrazna zgoda
    delikwenta na przesylanie ofert reklamowych.
    Co ciekawe, w BOK-u twierdzili, ze nie sa to oferty reklamowe :)

    Wally

  • 8. Data: 2004-12-06 10:59:49
    Od: "Wally" <n...@t...adres>

    Witam

    Wiem, jestem nudny, ale z poprzednich dywagacji nic nie wyniknelo.
    A wracajac do sedna sprawy:

    > Mam zamiar zareklamowac usluge niezamowionego przesylania ofert
    > reklamowych droga SMS w sieci ERA. Czy moze ktos podrzucic mi przyklad
    > pisemka zawierajacego m.in.wskazanie konkretnej ustawy?

    Czy moge liczyc na wzor takiego pisemka, czy tez pozostaje mi wizyta u
    jakiegos specjalisty?

    Pozdrawiam
    Wally