  • 1. Data: 2004-12-01 14:15:09
    Temat: stypendium specjalne
    Od: "Turtle" <g...@p...onet.pl>

    Więc tak:
    dostałem wyrównanie za I-VII 2004 - dostalem kase 30.11 - okrągła suma - nic
    nie wskazuje na to,
    ze podatek odprowadziła uczelnia.... Dzwonilem do US - a tam miły pan po
    przeczytaniu ustawy zinterpretował to
    jako pomoc dla osób niepełnospr. ze srodków szkoły/uczelni /stypendium jest
    przyznawane w zaleznosci od wysokosci
    stopnia niepelnospr. - mam najwyzszy stopien/. Ta pomoc jest zwolniona z
    podatku.
    Czy jest ok - czy mam płacić te 19%? :]

    THX za odpowiedź :)

    Pozdr.
    Turtle

  • 2. Data: 2004-12-01 18:26:00
    Temat: Re: stypendium specjalne
    Od: "maroko" <m...@h...pl>

    z tego co wiem to od stypendiow jakichkolwiek nie placi sie podatkow!!
    ZADNYCH!!
    jest to swiadczenie wolne od opodatkowania
    pzdr