  • Data: 2007-07-24 06:16:54
    Temat: Re: anulowanie oferty przez sklep internetowy
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysiek pisze:

    > daj znać co uzyskałeś od Rzecznika (na wiele bym nie liczył ale warto go
    > przekonać)
    > jeżeli by cię zniechecił przedstawiając naprawdę rzeczowe argumenty
    > przeciwko wytaczaniu pozwu, to przeslij jego uwagi do mnie a ja
    > zweryfikuje - przepisy zawsze wymagają interpretacji a ta może być różna -
    > tam gdzie jest 3 prawników będzie aż 4 rózne intepretacje :)

    Niestety sytuacja rodzinna sprawiła, że do rzecznika mogę iść dopiero
    jutro, natomiast wyskoczył jeden problem. jak już wspomniałem po
    anulowaniu przez ich zamówienia wysłałem do nich maila, w którym
    domagałem się ponowienia transakcji, czytając tego maila w weekend
    zaniepokoił mnie jeden fragment tego maila:

    "Na wstępie informuję, że informacje znajdujące się na stronach
    internetowych sklepu Agito.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu
    Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych
    na internetowych stronach sklepu składa ofertę kupna określonego towaru
    na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy
    kupna-sprzedaży następuje podczas potwierdzenia wysyłki towaru za pomocą
    listu e-mail wysłanego na podany przez klienta adres."

    A dokładnie:

    "/.../Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas
    potwierdzenia wysyłki towaru za pomocą listu e-mail wysłanego na podany
    przez klienta adres/.../"

    Czy to coś zmienia?

    > pzdr
    > krzysiek