  • Data: 2007-08-03 10:38:42
    Temat: Re: anulowanie oferty przez sklep internetowy
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:f845fb$9ci$1@inews.gazeta.pl...

    > Niestety sytuacja rodzinna sprawiła, że do rzecznika mogę iść dopiero
    > jutro, natomiast wyskoczył jeden problem. jak już wspomniałem po
    > anulowaniu przez ich zamówienia wysłałem do nich maila, w którym domagałem
    > się ponowienia transakcji, czytając tego maila w weekend zaniepokoił mnie
    > jeden fragment tego maila:
    >
    > "Na wstępie informuję, że informacje znajdujące się na stronach
    > internetowych sklepu Agito.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu
    > Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na
> [...]

    moje uwagi w pełni są aktualne, pod warunkiem ze twoja sytuacja wygladala w
    ten sposob, ze zamowiles towar - czyli zlozyles oferte, i oni - agito.pl -
    przyslali ci zwrotny mail o potwierdzeniu tego zamowienia - co oznacza z ich
    strony przyjecie oferty - jezeli w niej nie zadnych korekt co do rodzaju
    towaru i jego ceny, to doszlo do zawarcia umowy; gdy potem odwolali to
    mailem - to odwolanie to nie jest, w mojej ocenie, wazne, gdyz musi nastapic
    w formie pisemnej pod rygorem braku mozliwosci dowodzenia ze takie
    oswiadczenie zlozyli

    pzdr