eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoanulowanie oferty przez sklep internetowy › Re: anulowanie oferty przez sklep internetowy
  • Data: 2007-08-12 01:52:31
    Temat: Re: anulowanie oferty przez sklep internetowy
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mam bardzo podobny przypadek. Dzis wszedlem na strone sklepu na którym
    chciałem zrobić zakupy. Okazało się, że znaczna część towaru ma
    wyzerowane ceny. Wybralem kilka przedmiotów i sfinalizowalem zakup. Co
    ciekawsze strona nie ma zadnego regulaminu (ta zakladka jest pusta).
    Na koniec zakupow otrzymalem komunikat:

    "Twoje zamówienie zostało przyjęte i wkrótce zostanie zrealizowane.
    Nasi pracownicy skontaktują się z Tobą aby uzgonić szczegóły.
    Na Twoją skrzynkę e-mail wysłaliśmy potwierdzenie realizacji
    zamówienia.
    Prosimy o dokonanie wpłaty w wysokości 19.99+ koszt wysyłki na nr
    konta:
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX"

    Niestety potwierdzenia na maila nie dostałem, a konto było wyiksowane
    zatem nie mogłem dokonać przelewu.

    Całkowita wartość zakupów prawdopodobnie przekracza 3000 pln.

    Całość zakupów mam udokumentowaną screen-shotami, z prezentacją
    produktów, koszyka, braku regulaminu i finalizacji zamówienia.

    Jak myślicie da się coś ugrać?

    pozdrawiam,
    Krzysiek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1