eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoanulowanie oferty przez sklep internetowy › Re: anulowanie oferty przez sklep internetowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: anulowanie oferty przez sklep internetowy
    Date: Fri, 20 Jul 2007 15:54:41 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 50
    Message-ID: <f7qeqq$9la$1@inews.gazeta.pl>
    References: <f7nk2p$aok$1@inews.gazeta.pl> <f7nn9k$cjb$1@news.onet.pl>
    <f7np31$5h0$1@inews.gazeta.pl> <f7of2v$eic$1@news.onet.pl>
    <f7ogb5$b82$1@inews.gazeta.pl> <f7ohei$m0k$1@news.onet.pl>
    <f7ok9l$sgf$1@inews.gazeta.pl> <f7pt5d$gl7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <f7q3ov$jul$4@inews.gazeta.pl> <f7q9v0$it9$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: gfp60.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1184939675 9898 83.12.145.60 (20 Jul 2007 13:54:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Jul 2007 13:54:35 +0000 (UTC)
    X-User: sire.plama
    X-Antivirus: avast! (VPS 000758-0, 2007-07-19), Outbound message
    In-Reply-To: <f7q9v0$it9$1@nemesis.news.tpi.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.4) Gecko/20070604
    Thunderbird/2.0.0.4 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:474292
    [ ukryj nagłówki ]

    Krzysiek pisze:

    > zrób tak jak ci napisałem w moim pierwszym mailu, z tym ze walnąłem się
    > (wielkie sorrrrry) z tym obowiązkiem uprzedniego zapłacenia za towar (nawet
    > mi zdarzają się minuty słabości :P);
    > w każdym razie jak pisałem ostatnio w razie problemów mogę poprowadzic ci
    > tez sprawe, sporządzajac stosowne pisemko do sprzedawcy a potem w razie
    > bezskutecznego odezwu - pozew do sądu; w moim przekonaniu masz szanse na
    > wygraną;
    > a tak na marginesie - jaki to sklep? nie musisz mówić ale jako konsument
    > byłbym wdzięczny za przestrogę :)

    Agito.pl
    kurcze nie chciałbym robić złego PR, bo ludzie bardzo zachwalają go i ma
    na prawdę stosunkowo niskie ceny. Podejrzewam, że w takiej sytuacji
    każdy sklep zapierałby się do śmierci, że nic nie musi i nie chciałby
    byś stratny na 4tysiące :)

    Ale z drugiej strony trzeba odpowiadać za błędy.

    Mówisz, że byłbyś skłonny sporządzić mi takie pismo? Być może
    skorzystam, najpierw jednak udam się ze wszystkimi wydrukami i wiedzą w
    którą mnie uzbroiłeś ;) do Rzecznika Praw Konsumanta, może bardziej
    oficjalna osoba skłoniła by sklep do ustępstw.

    A ile życzyłbyś sobie za taką pomoc?

    > a co do kosztów - w tym wypadku patrzysz ile wynosi wartość towaru za który
    > miałes zapłacić zgodnie z umową i puszczasz pozew w postepowaniu
    > uproszczonym na formularzu - koszt to 30,00zł (chyba warto) bo wartość
    > wynosi jak dobrze kojarze niecałe 1000zł (art.28 ustawy o kosztach sądowych
    > w sprawach cywilnych); w razie przegranej, gdyby nie wzięli adwokata,
    > ponosisz tylko te koszty, ale gdyby zatrudnili adwokata - to dodatkowo
    > dochodzi kwota 180,00zł;

    Czyli 30+180+180 (bo i ja muszę zatrudnić adwokata w takiej sytuacji)?

    > osobiście myślę że warto zaryzykowac i podjąć sprawę z laptopem - najpierw
    > wezwanie a potem sąd; ja bym na twoim miejscu tak zrobił

    Oki, przyznaję się że napawasz mnie optymizmem :)
    Najpierw udam się do rzecznika i jeśli nic nie pomoże to pójdę Twoją
    ścieżką :)

    > pzdr
    > krzysiek


    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1