  • 1. Data: 2004-01-19 07:52:55
    Temat: [allegro] kłotliwa sytuacja
    Od: "rafulec" <d...@i...op.pl>

    witam
    proszę o pomoc w n/w kwestii
    na poniższej aukcji http://www.allegro.pl/show_item.php?item=19067002
    zaoferowałem podzespoły komputerowe pozostałe z modernizacji komputera
    wykonywanej przez zaprzyjaźniony serwis komputerowy

    kilka dni po otrzymaniu przesyłki, nabywca informuje że płyta i procesor nie
    działają kilka dni potem (28.12.ubr.) informuje że pamięć też jest
    uszkodzona i pilnie odsyła zakupiony towar. po 10 dniach dzwoni z pytaniem
    gdzie są pieniądze, a okazuje się że paczki jeszcze nie wysłał ?!

    12.bm informuje że paczka została wysłana, więc bardzo prawdopodobne
    jest że przesyłkę dostanę 19.bm

    i tu mam problem:
    gdzie uległ uszkodzeniu towar ? niestety przed po odebraniu z serwisu,
    a przed wysłaniem nie sprawdziłem (płyty i procesora) ufająć
    natomiast kość pamięci 128MB (pochodziła z innego komputera i była sprawna)

    R.S.

    cała sprawa i zachowanie nabywcy wydaje mi się "lekko" dziwne

  • 2. Data: 2004-01-19 08:14:33
    Temat: Re: [allegro] kłotliwa sytuacja
    Od: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > gdzie są pieniądze, a okazuje się że paczki jeszcze nie wysłał ?!
    >
    > 12.bm informuje że paczka została wysłana, więc bardzo prawdopodobne

    Szansa że płyta padła jest (mała, ale jest), szansa na pad procy jest żadna,
    szansa na pad pamięci też jest żadna. Poza tym sprzedałeś zestaw
    człowiekowi, który ma 9 zrealizowanych aukcji, na 2 z nich złapał
    "negatywy", czyli 22,2% aukcji to jakies "niedociągnięcia" lekko mówiąc, to
    i należałoby się spodziewać komplikacji.

    Wyjście widzę takie:
    1) odbierasz paczkę (mam nadzieję że nie wysłał jej Twobie za pobraniem)
    2) sprawdzasz elementy
    3) o ile są sprawne i działają - odsyłasz $

    Jeżeli wysłał za pobraniem - nie odbierałbym paczki. Bo (skoro - jak mówisz-
    elementy były wymieniane w serwisie i działały) matołek mógł je zepsuć przy
    wkładaniu do kompa, mógł pokręcić proca. Mógł po prostu zrobić wszystko.

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2004-01-19 08:53:19
    Od: "rafulec" <d...@i...op.pl>

    Użytkownik "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przy
    > wkładaniu do kompa, mógł pokręcić proca. Mógł po prostu zrobić wszystko.

    awizo właśnie leży w skrzynce, oczwiście za pobraniem
    przyszło najpropodobnie w piątek lub sobotę

    R.S.

  • 4. Data: 2004-01-19 09:13:40
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "rafulec" <d...@i...op.pl> napisał w
    wiadomości news:bug2gj$euo$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > że pamięć też jest uszkodzona i pilnie odsyła zakupiony towar.
    > po 10 dniach dzwoni z pytaniem gdzie są pieniądze, a okazuje

    Mówi, że wysłał, żąda pieniędzy, a potem okazuje się, że nie wysłał? Już w
    tym momencie na Twoim miejscu przestałbym z nim rozmawiać.

    "Podejrzany osobnik" to delikatne określenie.

  • 5. Data: 2004-01-19 09:45:51
    Od: "rafulec" <d...@i...op.pl>

    wiadomości news:bug74v$f9r$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Mówi, że wysłał, żąda pieniędzy, a potem okazuje się, że nie wysłał? Już w
    > tym momencie na Twoim miejscu przestałbym z nim rozmawiać.

    czekał aż mu wyślę gotówkę, a potem o mi odeśle sprzęt

    R.S.

  • 6. Data: 2004-01-19 09:50:57
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    rafulec napisał(a):

> [...]
    > zaoferowałem podzespoły komputerowe pozostałe z modernizacji komputera
    > wykonywanej przez zaprzyjaźniony serwis komputerowy

    (...)

    Zajrzyj tutaj http://www.allegro.pl/phorum/read.php?f=298&i=42915&
    t=42915

    i bardzo mi się podoba taki komentarz:

    ------------CYTAT----------------------------------

    Dostałam kiedyś, słuszną radę od admina tego cafe.
    "jesli nie masz sobie nic do zarzucenia - nie uwzględniaj reklamacji".
    Daj nega naciągaczowi.

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098* *Skype-msprungk*

  • 7. Data: 2004-01-19 10:32:14
    Od: "rafulec" <d...@i...op.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

> [...]
    > Dostałam kiedyś, słuszną radę od admina tego cafe.
    > "jesli nie masz sobie nic do zarzucenia - nie uwzględniaj reklamacji".

    chyba wolę dostać negatywa niż stracić 170 zeta

    R.S.

  • 8. Data: 2004-01-22 15:44:12
    Od: "rumcajs" <r...@r...pl>

> [...]
    > zaoferowałem podzespoły komputerowe pozostałe z modernizacji komputera
    > wykonywanej przez zaprzyjaźniony serwis komputerowy

    w twojej ofercie slowem nie jest wspomniane, ze oferowany sprzet jest
    sprawny. uzywane czesci komputerowe i tylko tyle...

  • 9. Data: 2004-01-22 16:14:16
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "rumcajs" <r...@r...pl> napisał w wiadomości

    > w twojej ofercie slowem nie jest wspomniane, ze oferowany sprzet jest
    > sprawny.

    A zwrot "sprzęt w stanie b.dobrym" o tym aby nie swiadczy?

    --
    SQLwysyn

  • 10. Data: 2004-01-22 18:02:27
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Thu, 22 Jan 2004 17:14:16 +0100, "SQLwysyn" <s...@w...pI> wrote:

    >A zwrot "sprzęt w stanie b.dobrym" o tym aby nie swiadczy?

    wizualnym czy technicznym ????

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!