  • 1. Data: 2004-01-19 07:18:41
    Temat: odpowiedzialnosc pelnomocnika ???
    Od: newsreader <n...@i...pl>

    Witam !!!

    Szukam informacji na temat odpowiedzialnosci pelnomocnika za
    popelnione czyny. To znaczy jesli pelnomocnik cos hmmm
    spieprzy*, czegos nie zrobi, zrobi zle, itp itd
    czy mozna go pociagnac do odpowiedzialnosci ?
    jak by to wygladalo ?
    czego mozna zadac (jakich form zadoscuczynienia) ?
    czy mozna wtedy na przyklad zadac odwolania decyzji , wyroku, nakazu
    itp przy ktorych pelnomocnik ten uczestniczyl ????

    bardzo prosze o pomoc .....

    grzegorz
    * - przepraszam jesli kogos urazilem ale nie mam pomyslu
    jak to ujac opisowo zeby kazdy to zrozumial ....

  • 2. Data: 2004-01-19 09:23:38
    Temat: Re: odpowiedzialnosc pelnomocnika ???
    Od: jadwad<j...@o...pl>

    Odpowiedzcie proszę. Ja też mam problem z moim pełnomocnikiem.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-01-19 16:19:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jadwad" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Odpowiedzcie proszę. Ja też mam problem z moim pełnomocnikiem.

    To troszkę za ogólne pytanie. Na tak szeroki temat, to by pracę
    magisterską można było napisać. Generalnie wchodzi w rachubę:

    1. Doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem które jest
    przestępstwem (art. 286 kk);

    2. Nadużycie uprawnie (296 kk), ale kwota strat musi być duża i odpowiada
    tylko sprawca z kategorii tam wymienionych;

    3. Odpowiedzialność cywilna za spowodowane szkody.

    Nic mi więcej do głowy nie przychodzi.