  • 11. Data: 2004-01-23 14:35:18
    Temat: Re: [allegro] kłotliwa sytuacja
    Od: "castrol" <j...@p...wywalto.onet.pl>

    Użytkownik "rumcajs" <r...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:buor8l$agv$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > w twojej ofercie slowem nie jest wspomniane, ze oferowany sprzet jest
    > sprawny. uzywane czesci komputerowe i tylko tyle...

    Jesli sprzet bylby uszkodzony to chyba znajdowalby sie w innej katogorii
    nieprawdaz??

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 12. Data: 2004-02-23 21:16:09
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 22 Jan 2004 19:02:27 +0100, w
    <o...@4...com>, futszaK <t...@s...pl>
    napisał(-a):

    > wizualnym czy technicznym ????

    A pisze że tylko "wizualnym" czy że 'ogólnie' b. dobrym?

    A swoją drogą w takim przypadku raczej również nie uwzględniałbym reklamacji, a
    już na bank w przypadku "za pobraniem".