    From: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [allegro] kłotliwa sytuacja
    Date: Mon, 19 Jan 2004 09:14:33 +0100
    Sender: f...@p...onet.pl@tomszo.oliwa.gda.osk.pl

    > kilka dni po otrzymaniu przesyłki, nabywca informuje że płyta i procesor
    nie
    > działają kilka dni potem (28.12.ubr.) informuje że pamięć też jest
    > uszkodzona i pilnie odsyła zakupiony towar. po 10 dniach dzwoni z pytaniem
    > gdzie są pieniądze, a okazuje się że paczki jeszcze nie wysłał ?!
    >
    > 12.bm informuje że paczka została wysłana, więc bardzo prawdopodobne
    > jest że przesyłkę dostanę 19.bm

    Szansa że płyta padła jest (mała, ale jest), szansa na pad procy jest żadna,
    szansa na pad pamięci też jest żadna. Poza tym sprzedałeś zestaw
    człowiekowi, który ma 9 zrealizowanych aukcji, na 2 z nich złapał
    "negatywy", czyli 22,2% aukcji to jakies "niedociągnięcia" lekko mówiąc, to
    i należałoby się spodziewać komplikacji.

    Wyjście widzę takie:
    1) odbierasz paczkę (mam nadzieję że nie wysłał jej Twobie za pobraniem)
    2) sprawdzasz elementy
    3) o ile są sprawne i działają - odsyłasz $

    Jeżeli wysłał za pobraniem - nie odbierałbym paczki. Bo (skoro - jak mówisz-
    elementy były wymieniane w serwisie i działały) matołek mógł je zepsuć przy
    wkładaniu do kompa, mógł pokręcić proca. Mógł po prostu zrobić wszystko.

    --
    Tomek