  • Data: 2011-11-22 12:10:18
    Temat: Re: allegro, brak chęci współpracy
    Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek" <N...@e...ukryty.com> napisał w wiadomości
    news:4ecb8d84$0$28079$c3e8da3$38634283@news.astraweb
    .com...

    > Jak to zrobiłaś? Osobne pismo do allegro czy przez formularz?

    Spytałam się wprost tego barana, na jaki adres mogę złożyć na niego skargę.
    Podał sam bez bicia, bo dobrze wiedział, że nasza korespondencja nie jest
    prywatna, tylko ogólna dla całego BOKu, więc ktoś pocztę kontroluje, choćby
    wyrywkowo. A gdyby nie podał, to napisałabym po prostu tradycyjny list do
    Allegro albo wysłała fax.
    O dziwo kobieta, która się do mnie w związku z tą skargą odezwała (już z
    zupełnie innego adresu - imiennego) była naprawdę na poziomie. Wyjaśniła
    dokładnie wszystko, co chciałam, pomogła mi rozwiązać problem, przeprosiła,
    powiedziała, że wyciągnie konsekwencje wobec tego człowieka (nie wiem, czy
    to zrobiła, bo to już mnie szczerze mówiąc mało interesowało - to, co
    chciałam osiągnęłam).

    N.