  • Data: 2011-11-22 16:27:56
    Temat: Re: allegro, brak chęci współpracy
    Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-22 16:13, Jacek Midura pisze:

    > Czemu? Przecież niezgodność towaru w aukcji i komentarzu zazwyczaj
    > wystarczy do stwierdzenia, że komentarz trafił przez pomyłkę do
    > niewłaściwego użytkownika.

    O ile komentarz nie jest sformułowany w sposób uniemożliwiający
    zidentyfikowanie towaru lub użytkownika.

    > Drżyjcie, fakty! Nadchodzi Logika!

    No fakt, nie zakładałam tego, że niektórzy allegrowicze nie posługują
    się logiką :)

    > Aha. Dobrze, że Allegro ma na ten temat inne zdanie. Tym bardziej, że od
    > momentu wystawienia komentarz już nie jest tylko wystawcy, ale również
    > osoby, która go otrzymała.

    Ooo, ale - tym razem ja zapytam - masz jakieś wsparcie? A może
    wystawiony komentarz jest wręcz własnością Allegro i dlatego to ono
    decyduje kiedy i jak usuwać?

    > Zamiast przykładu posłużę się cytatem (z tego wątku):

    No nie mów, że Cię to przerosło.

    > to: Rusz głową!

    Ruszyłam. Nadal nie wiem, jaki nieuczciwy cel przyświeca osobie, która
    chciałaby odwołać swój komentarz.

    N.