  • Data: 2011-11-22 13:50:42
    Temat: Re: allegro, brak chęci współpracy
    Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Midura" <j...@...krakow.pl> napisał

    > Właśnie odkryłaś, że istnieją komentarze, których nie da się odwołać na
    > podstawie wspomnianego punktu regulaminu.

    Raczej odkryłam, że przypadek "komentarz został omyłkowo wystawiony
    niewłaściwemu Użytkownikowi" nigdy nie będzie miał zastosowania, ponieważ w
    komentarzach nie podaje się komu się ten komentarz wystawia, zatem
    defaultowo nie ma możliwości ustalenia czy to jest pomyłka czy nie. Czyli
    równie dobrze mogli w ogóle takiej klauzuli nie zamieszczać.

    > Ale masz jakieś wsparcie tej śmiałej tezy?

    Jedynie logikę.
    Po kija podawać nazwę użytkownika w komentarzu?
    Chyba tylko po to, by uniknąć takich kuriozalnych problemów, jak opisywany
    przez Wojtka.

    > A skąd Allegro ma wiedzieć, że to była pomyłka?

    Nie musi wiedzieć.
    Ma po prostu przyjąć do wiadomości, że wystawca_swojego_komentarza się
    pomylił i chce go odwołać.

    > Chcieć odwołać komentarz można z różnych powodów, mniej lub bardziej
    > uczciwych.

    Podaj choć jeden przykład nieuczciwego powodu, dla którego ktoś chciałby
    odwołać_swój_komentarz.
    Rozumiem, gdyby wystawianie komentarzy było obowiązkowe, ale nie jest.

    N.