    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alkoholik a prawo
    Date: Tue, 09 May 2006 20:42:21 +0200

    > Musiałeś 3 posty wygenerować by mi przekazać to co chcesz?

    w jednym poprawilem bledy

    > A źródło informacji jak każde inne

    no nie zupelnie, programy typu interwencja czy uwaga maja na celu
    wyrobienie u Ciebie okreslonego zdania, natomiast same ifnormacje jako
    takie przynajniej z definocji powinny byc obiektywne, tutaj wyjatkiem
    sa wiadomosci w radiu maryja gdzie na dziendobry jest o szkodliwch
    liberalnych mediach a nastepnie mowia o pracy kazdego z ministrow a
    pozniej cytuja Jaroslawa Kaczynskieg ktory bronil te stacje.

    (wiadomości jakoś oglądasz i nie widzę
    > byś zasadniczo kwestionował ich wiarygodność - zresztą kwestionujesz w końcu
    > źródło, czy dziennikarkę).

    jezeli chodzi o tego typu programy to programy jako takie natomiast w
    tym konretnym przypadku wystwapila dziennikarka ktora dyskwalifikuje
    wiarygodnosc progamu na dziendobry

    >Równie dobrze mogłabym to usłyszeć od sąsiadki.
    > Żeby być czegoś na 100% pewna musiałabym to przeżyć na własnej d... za
    > przeproszeniem (ale pewne doświadczenie w tym zakresie również mam, na
    > szczęście sama nie byłam ofiarą). Tyle, że takich rodzin wszędzie dookoła
    > pełno jest. A niebieską kartą to się można ten teges... W większości
    > przypadków to fikcja.

    o niebieskiej karcie nawet nie myslalem, ja jestem za udokumentowaniem
    kazdej sprawy i zglaszaniem w odpowiedniej isntytucji policji lacznie z
    niedopelnieniem obowiazkow przez policjanta jezeli cos takiego ma
    miejsce a nie bieganiem do tv czy czekaniem na tragedie i
    rozpowszechnianiem klamliwych informacji ze prawo w polsce jest zle

    > Faktem jest, że gość ma wyrok od którego się odwołuje,

    ma do teg oprawo jak kazdy inny

    policja nagminnie
    > przyjeżdża, a świadkowie zeznawali (sąsiadki),

    zenznaie sasiadek nie zawsze jest wiarygodne, dziennikarka mogla im
    podpowiedziec co mowic, zreszta zauwaz w jaki spsopb zadawala pytania,
    sugerujac wyraznie odpowiedz, nie przestajac poki nie uslyszala czegos
    co by wstrzasnelo ludzmi

    że facet używa przemocy, a
    > nawet dusi kobietę.

    slyszalem, ale duszenie ni ejest jednoznaczne z usilowaniem zabojstwa co
    tez bylo wyraznie sugerowane

    >Połamane żebra to też nic?

    a dgzie ja to mistrzu stwoerdzilem, ????????? po co wypisujesz takie
    pytania?

    >Dzieci gnieżdżące się w małym
    > pokoju z matką, bo pan władca tak zarządził to też normalka?

    znasz ich sytuacje od poczatku? niew iesz jak tam bylo, wiesz tyle co
    powiedzieli w uwadze, moze tez mu dala wczesniej niezle popalic, nie
    wszytsko tak peknie wygalda jak mowia w tv. nie bronie jego natomiast na
    pewno nie zgadzam sie z tym by ottak wyrzycicc dlatego ze ma wyrok.

    > W Polsce brakuje prawa, które nakazywałoby wyprowadzenie się oprawcy z
    > mieszkania i sądowych zakazów zbliżania się, które by były respektowane.

    i bardzo dobrze bo doprowadzilo by to do cwaniactwa, staloby sie
    narzedziem dla niektorych nieuczuciwych ludzi (tu znow przed takimi
    propozycjami troszke wyobraznia nalezaloby ruszyc) . Na pewno totalnym
    absurdem byloby wyrzucanie bez prawomocnego wyroku n apodstawie samego
    zglsozenia na policji - a byly takie pomysly wsrod instytucji broniacych
    praw kobiet
    (ktore zreszta stoerdzaly - przewodniczace- ze jezlei kobieta zabija
    meza to tylko wtedy gdy jest amltretowania wykluczajac inna mozliwosc co
    jest dosc niemadre)
    i tak jestem przeciwny temu jezlei mieszkanie jest oprawcy, powinien w
    takim przypadku dostac propozycje nie doodrzucenia, zapewnia mieszkanie
    odpowiednio mniejsze rodzinie (polowe wartosci), albo jego zostaje
    sprzedane i polowa srodkow przeznaczona dla rodziny a do tego czasu
    panstwo powinno zapewnic im schronienie, jezlie mieszkanie jest jej to
    won, tu nie ma dyskusji .

    P.