  • Data: 2006-05-11 09:15:39
    Temat: Re: alkoholik a prawo
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz jakieś wątpliwości, czy czegoś nie jesteś w stanie zrozumieć?

    nizej byla mysl rowinieta wystarczylo przeczytac a pozniej do calosci
    sie ustosunkowac, dobra mniejsza z tym. nie hcce przeciagac watku jak
    bys mogla to nie odpisuj b aj wtedy ede musial odpisac :)

    > Ty się wreszcie zdecyduj, raz twierdzisz, ze wyjątki nie stanowią regułę, a
    > raz się na nie powołujesz. Tak ci wygodnie? Konsekwentnym bądź. No chyba, że
    > uważasz, że każda kobieta tak postępuje i jest to regułą.

    jakie wyjatki? Kobieto, takie zdarzenie to jest wlasnie regula, a
    wyjatki stanowia faktyczne molestowania ktore sa pwodem rozwodu.
    Obejrzyj ten program, naprawde polecam, powtarzaja na polsat 2 dosc czesto.

    Co do WYJATKOW, jestem przecwny podwania przykladow w ktorych ktos
    poniosl szkode BO nie skorzystal z prawa ktore mu gwarantuje ustawa LUB
    ktos ponisol szkode BO ktos inny popelnil przestepstwo lamiac procedure
    postepowania karnego. A to w celu udowodnienia stwierdzenia ze prawo
    chronic przestepcow.

    > A ja cos takiego napisałam? Nawet nie wspomniałam, że uważam tamto
    > rozwiązanie za idealne, wręcz przeciwnie. Nie mniej jednak ono działa dość
    > wymiernie.

    no wiesz, wychowanie przez prace rowniez daje wymiernie korzysci
    odnosnie wychowania mlodziezy jednak to co hitler zaprezentowal nie
    uznal bym za dobry pomysl. Przykladu nie komentuj porpostu nie
    przekonuje mnie argument ze cos prznosi okreslone skutki jezlei jest to
    robione kosztem innych.

    > Akurat ta sprawa jest problematyczna. Zresztą omawiono ją na tej grupie.
    > Rękę dałbyś sobie uciąć, że jest niewinny całkowicie? Odważnyś. I chyba
    > jednak to nie była jego córka...

    "przyszywana corka"
    ale pytani zle zadalas, Powinno byc "czy dalbys sobie reke odciac ze
    jest on winny ponad wszelka watpliwosc" odpowiadam CI nie, nie dalbym
    sobie obciac, dlatego niedopuszcalnym uwazam skaznaie czlowieka
    dysponuac takimmaterialem.

    > Ależ przecież nic nie stoi na przeszkodzie by zebrało się jakieś mądre
    > gremium i ustaliło warunki działania takiego prawa by wykluczyć "wałki"
    > <nawet dobrze zostaną za to opłaceni>.

    nie w tej kadencji, goraco polecam zapoznaniem sie z caloscia onferencji
    SLD ktora odbyla o godzinie 10.30. Idelanie pokazali jak te genialne
    gremium tworzy ustawy n aprzykladzie urzedu antykorupcyjnego

    >Ale olewnie tej sytuacji i udawanie,
    > ze nie ma maltretowanych kobiet, które muszą żyć z katem nawet po wyroku
    > (nie oszukujmy się, jeśli są jakieś wyroki to zazwyczaj zawieszki) bo nie ma
    > możliwości wymeldowania drania nawet gdy mieszkanie jest żony, a eksmisja
    > też nie jest prosta - to zwykła hipokryzja (nie chcę używać mocniejszych
    > stwierdzeń). Nawet w więzieniu izoluje się lub przenosi więźniów jeśli są
    > szykanowani przez współosadzonych.

    nikt nie udaje ze nic sie nie dzieje. trzeab po prostu reagowac na kazde
    pobicie, kiedy mnie brat uderzyl z mejsca poszedlem gdzie trzeba - TAAK
    :-) poszedlem a co, nikt na mnie nei bedzie reki podnosic.
    Z miejsca sie uspokoil.

    A nowa ustawa z tego co pamietam zapewnia kobiecie i dziecku (lub
    mezczyznie zaleznie kto jest ofiara) schronienie do uprawomocnienia sie
    wyroku. Takie rozwiazanie uwazam za dobre.

    P.