  • Data: 2006-05-10 12:04:59
    Temat: Re: alkoholik a prawo
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał(a):

    > no to skutecznie trzeba doprowadzic do drugiego wyroku o dhaczyc
    > zawiasy wtedy juz sobie nie bedzie poczynac :)

    Musztarda po obiedzie. Żona w piachu, bo nie zdążyła.

    A dla Ciebie, rozumiem, jedna

    > nie jest nic, ale nie mozna uogloniac, w prasie powiedza ze czlowiek z
    > dobrej rodziny zabil, to ma znaczyc ze ja tez zabije i nalzey wysylac
    > z aman agentow i stosowac profilaktycznie np dozor policyjny? :-)

    Ale wiesz, jak Ty wierzysz bezkrytycznie w każde słowo padające z ekranu
    czy gazetowej szpalty, i na dodatek wyciagasz z tego wnioski, to juz
    jest Twój problem;-)

    > ja mam tutaj odeminne zdanie, dopiero po wyladaowaniu w wiezieniu tacy
    > ludzi uswiadamiaja sobie czym grozi popelnienie pzrestepstwa, bo o tym
    > sie przed pierwsza wpadka zreguly nie mysli :)

    tak to mogą myśleć przypadkowi przestępcy.

    > A sa zbrodnie i zbrogdnie, jestem przeiwny (moj ulubiony minister
    > wspominal o takiej selekcji) by trzymac w aresztach dlatego ze mial
    > miejsce zamach na zdorwie / zycie bo sa rozne sytuacje i kazda sprawe
    > oddzielnie trzeab analizowac.

    No to się zdecyduj na jedna opcję: Albo jesteś za tym, żeby każdą sprawę
    oddzielnie analizować ( również zamach na życie i zdrowie i areszt w
    ramach obawy przed powtórka z rozrywki), albo jesteś w ogole przeciwny
    aresztowi na wszelki wypadek( i ryzykujesz, ze znów zupa bedzie za
    slona, jesli gościa się nie zamknie)

    Justyna - idę do garów, bo niebieska karta będzie;-)