  • Data: 2005-05-12 21:48:46
    Temat: Re: alimenty, pozew
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d60i8u$rqi$1@news.dialog.net.pl...

    > Zapomniałem dodać :) i wyszło troche za poważnie.
    > A co do prac dla samotnej matki - tłumaczenia,

    a ile języków zna przeciętna Polka w wieku lat 20-30 ? (wiem, wiem, trzeba
    było się uczyć, a nie za robienie dzieci brac)

    > domowy żłobek/przedszkole
    > (tak robi moja znajoma, choc nie samotna),

    Do tego tez chyba sa potrzebne pewne kwalifikacje i spełnienie określonych
    warunków np. sanitarnych... Pomijając juz takie komplikacje jak "co zrobić z
    dziećmi które zaraz przyjda, a moje własne ma rózyczkę/ospę wietrzną/grypę?"

    > korepetycje.

    A jakich korków można udzielac mając ogólne średnie, średnie techniczne lub
    zawodowe wykształcenie (to zdaje się najpopularniejszy poziom wykształcenia
    wśród kobiet w naszym kraju, czyż nie?)? I jaki jest na nie popyt?
    Wiem, wiem, trzeba było się uczyć a nie za robienie dzieci brać :D

    Zapomniałes jeszcze wymienic domowego rolbowania, hepl-desku komputerowego
    przez telefon, doradztwa finansowego przez telefon, pisania artykułów do
    fachowej prasy i spowiadania przez telefon.

    tyle tylko, że wolałabym, abyśmy mówili o tym, co jest dostępne dla
    przeciętnej, statystycznej Polki-samotnej matki na wychowawczym, co
    przyniosłoby jej minimum 400 PLN miesięcznie i nie wiązałoby się z ryzykiem
    zarzutu, że nie sprawuje opieki nad dzieckiem...

    > A gdyby nie było dziadków do ogołocenia, to co?

    MOPS ew. beczki

    pozdr

    Monika