  • Data: 2005-05-12 22:10:46
    Temat: Re: alimenty, pozew
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:d60j96$fso$1@nemesis.news.tpi.pl idiom <i...@w...pl>
    pisze:

    > wolałabym, abyśmy mówili o tym, co jest dostępne dla
    > przeciętnej, statystycznej Polki-samotnej matki na wychowawczym, co
    > przyniosłoby jej minimum 400 PLN miesięcznie i nie wiązałoby się z
    > ryzykiem zarzutu, że nie sprawuje opieki nad dzieckiem...
    Jak pisałem, nie jestem biurem doradztwa. Z tego co napisałaś wnioskuję, że
    uważasz przeciętną statystyczną polską kobietę w wieku 20÷30 lat za
    niedouczonego garkotłuka bez poważniejszych umiejętności poza wydawaniem na
    świat potomstwa w efekcie niekontrolowanej kopulacji z niewłaściwie dobranym
    partnerem. Nie sądzę aby tak było, ale się nie kłócę bo pewnie jako kobieta
    wiesz lepiej.
    Ale nawet wtedy nie jest ona IMO bez szans - może (sąsiadom choćby) prać,
    gotować, a czasem i posprzątać. Czy teraz już wystarczy?

    > MOPS ew. beczki
    To może zrobić to od razu a nie sępić?

    Zauważ, że sytuacja finansowa mogłaby być jeszcze gorsza, jeśli ojciec
    dziecka pozostałby przy rodzinie ale jako bezrobotny bez prawa do zasiłku.
    Nie odszedł, jest w porządku, pracy nie ma a jeść trzeba. Nie chce mi się
    już o tym gadać, mam swoje poglądy, a nie przeczytałem w tym wątku niczego,
    co skłaniałoby mnie do ich zmiany.
    Prawo pozwala szarpać dziadków, więc komu sumienie na to pozwala - niech to
    czyni i nie przejmuje się przestarzałymi wartościami, które gdzieś w tym
    wątku wymieniłem. Przestrzeganie prawa nie wystarcza wszak do bycia
    porządnym człowiekiem.

    Jotte