  • Data: 2005-05-13 08:45:00
    Temat: Re: alimenty, pozew
    Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiem w prostych, zolnierskich slowach - jestes jebak teoretyk.
    > Ide o zaklad, ze jestes mlodym szczylem, ktory na utrzymaniu ma jedynie
    > wlasny tylek. Jeszcze gowno wiesz o zyciu, ale wszystko przed toba...
    > Znam przynajmniej kilku takich poukladanych mlodziencow, ktorzy, jak
    > przyszlo co do czego plakali i pierdzieli z rozpaczy.

    ... dlaczego mnie wyzywasz, bo mam inne poglądy?
    Zakład przegrałeś.
    To, że ktoś nie zgadza się z Tobą, nie oznacza, że jest głupi, młody i na
    utrzymaniu rodziców.
    Widzisz, są ludzie, którzy za swoje rozkładanie nóg żądają kasy od kogo się
    da wkoło, a są tacy, którzy zamiast szukać "ofiary", szukają roboty i
    środków na utrzymanie rodziny, to, że i Ty do nich nie należysz (taki
    dojrzały i utrzymujący rodzinę) nie oznacza, że NIKOGO DOJRZAŁEGO TAKIEGO
    NIE MA.
    Jestem zdania, że rodzina powinna się wspierać, a jakże... ale... - nie -
    jeśli ma powody by tego nie robić, czyli np. są tak złe stosunki lub tak zła
    sytuacja materialna, że babcia z dziadkiem nie mogą z własnej woli dać
    wnuczkowi na spodnie.
    Osobiście - NIGDY nie żądałbym alimentów od dziadków, jeśli sami nie
    chcieliby pomagać. Jednocześnie - nie wyobrażam sobie zostawić wnuczka na
    pastwę losu, bo rodzina polega na tym, że oddajesz wszystko co masz, by ktoś
    miał lepiej i CZUJESZ z tego powodu przyjemność, a nie żal. Taka jest
    miłość. Miłość, a nie kominowanie, wyzyskiwanie i szukanie od kogo
    wyciągnąć.

    pozdro,
    p.s. i nie wyzywaj ludzi, o których życiu nie masz pojęcia.