  • Data: 2005-05-12 22:40:00
    Temat: Re: alimenty, pozew
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:d60lbd$c07$1@news.onet.pl Ola <b...@t...pl> pisze:

    > niektórymi wypowiedziami jestem wstrząśnięta, rozmumien , że Ci ludzie co
    > negatywnie ( dla mnie )odisują mają dzieci i świetnie płatną prace, i nie
    > zniżają się tak jak ja do pobierana alimentów...
    Pobieranie alimentów samo w sobie nie jest poniżające. Jest to po prostu
    finansowa konsekwencja własnych uczynków. Stąd uważam za obowiązkowe
    alimentowanie dzieci przez rodziców, a w pewnych sytuacjach za
    usprawiedliwione także alimentowanie rodziców przez dzieci.
    Nie sposób odnieść się w krótkich z natury rzeczy postach do ogromnej ilości
    wariantów sytuacji życiowych. Można jedynie przyjąć pewne ogólne zasady, ale
    i tak każdy będzie kierował się swoimi.

    > ciekawe tylko czemu w
    > sądach jest tak dużo ciągle spraw alimentacyjnych...
    Bo prawo nie dorosło do sprawiedliwości, a ludzie do człowieczeństwa.

    Jotte