  • 21. Data: 2009-09-25 06:12:01
    Temat: Re: alimenty na dziecko i matke dziecka.Pomocy!!!
    Od: kasia <l...@i...pl>

  • 22. Data: 2009-09-25 06:12:30
    Od: kasia <l...@i...pl>

  • 23. Data: 2009-09-25 06:14:07
    Od: kasia <l...@i...pl>

    On 25 Wrz, 07:38, zly <b...@N...fm> wrote:

    > przeciez widzisz, ze kobieta za bardzo rozgarnieta nie jest :/
    > --
    > marcin

    dobrze ze ty jestes rozgargarniety fagasie

  • 24. Data: 2009-09-25 06:22:14
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    kasia pisze:

    > dobrze ze ty jestes rozgargarniety fagasie

    O, jest was wiecej...

    MarcinJM

  • 25. Data: 2009-09-25 06:28:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kasia pisze:

    > dobrze ze ty jestes rozgargarniety fagasie

    Wysyłając parę pustych postów potwierasz tylko twierdzenia niektórych

    --
    @2009 Johnson

  • 26. Data: 2009-09-25 06:31:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    MarcinJM pisze:

    > O, jest was wiecej...

    Za piątym razem udało jej się napisać :)

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2009-09-25 07:59:33
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    edzia wrote:

> [...]
    c...@r...googlegroups
    .com...

    [...]
    > widze ze jest wiecej takich facetow jak moj maz,wspolczuje twojej
    > zonie badz przyszlej zonie.Tez wyladuje na tym forum jak ja zeby
    > znalezc na ciebie sprawiedliwosc.

    Edzia, sama prosiłaś o _niepotrzebne_ komentarze...
    Justyna

  • 28. Data: 2009-09-25 08:07:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    krys napisał(a):

    [...]

    > Edzia, sama prosiłaś o _niepotrzebne_ komentarze...

    Świetne określnie: "znalezc na [kogos-meza] sprawiedliwosc" ;P I
    faktycznie, zupełnie nie-potrzebne :)

    j.

  • 29. Data: 2009-09-25 09:07:35
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 23:14:07 -0700 (PDT), kasia napisał(a):

    > dobrze ze ty jestes rozgargarniety fagasie

    :) goraco pozdrawiam
    --
    marcin

  • 30. Data: 2009-09-25 11:32:13
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "kasia" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > dobrze ze ty jestes rozgargarniety fagasie

    Wracaj do gar gar.
    Może choć na tym się znasz :)

    --
    Paweł