  • 11. Data: 2009-09-24 19:45:29
    Temat: Re: alimenty na dziecko i matke dziecka.Pomocy!!!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    edzia pisze:

    > Jestem wdzieczna za rady ale dlaczego ktos mnie nieslusznie ocenia
    > jesli nie zna dokladnie mojej sytuacji???.Bronicie czlowieka ktory

    To taka grupa. Jakbyś przejrzała archiwum, to zauważyłabyś, że
    wszystkie tego typu posty od kobiet są podobnie komentowane, bez
    wnikania, po czyjej stronie jest racja.

    > wrocil do mnie do domu tylko poszedl spedzic noc poslubna ze swoim
    > kuzynem zalewajac sie w trupa.

    To jeszcze można wybaczyć :)

> [...]
    > to nawet mnie nie odwiedzil bo jemu tez cos sie od zycia
    > nalezy,imprezowal,pil wiec w dzien nie mogl mnie odwiedzic.Celowo
    > mnie denerwowal bo nie chcial zeby dziecko sie urodzilo-mowil mi to
    > wprost a ja bylam w 7 mies ciazy.I to mi powinno sie zabrac prawa
    > rodzicielskie.Za to ze kocham,chowam i utrzymuje mimo ze nie
    > pracuje.Ja nawet na jego 1 zlotowke nie polecialam.Tych przykladow
    > jest tysiace.Czy komus z was sie cos takiego przytrafilo?.To nie byla
    > moja niedojrzalosc emocjonalna.JEsli ktos ma domu "super" to ok.Ale
    > kto mial podobne piekielko to zrozumie i pomoze.

    Tyle że to nie ta grupa, aby żale na nią wylewać.

    Odpowiadając na nie odpowiedziane pytania: Jeśli nie wiesz, gdzie mąż
    mieszka, to najłatwiej możesz go pozwać na adres zameldowania. Możesz
    również wystąpić do sądu o ustanowienie kuratora dla męża nieznanego z
    miejsca pobytu, ale to raczej na razie zbędny wysiłek. Jak sądowi będzie
    przeszkadzało, że mąż nie odbiera wysyłanej korespondencji, to wtedy
    może podejmie jakieś kroki.

    Możesz wystąpić o ustanowienie adwokata z urzędu, przy czym nie
    wydaje mi się, aby było to konieczne. Sprawy o alimenty są prostymi
    sprawami, a jedyną trudnością jest policzenie kosztów utrzymania
    dziecka. A tego adwokat za Ciebie nie zrobi. Policz zatem koszty
    utrzymania dziecka, podziel przez dwa (rodzice po połowie powinni łożyć
    na utrzymanie) i wystąp o takie właśnie alimenty.

    W sprawie pozwu: google.pl: pozew o alimenty.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2009-09-24 19:55:33
    Od: edzia <l...@i...pl>

    On 24 Wrz, 21:45, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > na utrzymanie) i wystąp o takie właśnie alimenty.
    >
    >    W sprawie pozwu: google.pl: pozew o alimenty.

    ok dzieki z info

  • 13. Data: 2009-09-24 20:07:20
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Liwiusz pisze:
    Policz zatem koszty utrzymania dziecka,
    > podziel przez dwa (rodzice po połowie powinni łożyć na utrzymanie) i
    > wystąp o takie właśnie alimenty.

    Eee tam, nie musi dzielić przez 2. Spokojnie moze wystapic o 2/3 albo o
    3/4 wyliczonej kwoty. Matka przyczynia sie do zaspokajania potrzeb
    dziecka przez osobiste starania, wiec ojciec musi dawać więcej niż
    połowę (art 27 zdanie 2 wciąż jest w krio)

  • 14. Data: 2009-09-24 21:02:27
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Liwiusz" napisał:
    > To taka grupa. Jakbyś przejrzała archiwum, to zauważyłabyś, że wszystkie
    > tego typu posty od kobiet są podobnie komentowane, bez wnikania, po czyjej
    > stronie jest racja.

    nie ważne po czyjej stronie jest racja, ważne po czyjej stonie jest
    "prawo":O)

  • 15. Data: 2009-09-24 21:08:11
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "edzia" napisał:
    > mnie denerwowal bo nie chcial zeby dziecko sie urodzilo-mowil mi to
    > wprost a ja bylam w 7 mies ciazy.I to mi powinno sie zabrac prawa
    > rodzicielskie.

    może martwił się o to że ci się wzrok pogorszy?:O)

    to tak odnośnie obecnych wydażeń w naszym "prawie":O)

  • 16. Data: 2009-09-24 21:14:45
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > To taka grupa. Jakbyś przejrzała archiwum, to zauważyłabyś, że
    > wszystkie tego typu posty od kobiet są podobnie komentowane, bez
    > wnikania, po czyjej stronie jest racja.

    Bo tu prawie sami seksiści są ...

    > Policz zatem koszty utrzymania dziecka, podziel przez dwa (rodzice po połowie
    powinni łożyć na utrzymanie)

    Kolejny seksista wylazł ;)
    Czemu po połowie, jak pani się samodzielnie dzieckiem zajmuje ? Art. 135
    §2 krio - to standard w takich sytuacjach.

    --
    @2009 Johnson

  • 17. Data: 2009-09-25 05:31:08
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    SDD <s...@t...pl> napisali:

    > Alimenty sa dla dziecko. Ty sie do roboty powinnas wziac - zanim podjelas
    > decyzje o rozmnozeniu sie.

    Alimenty na dziecko + pensja za jego wychowanie. Najmniej 5zl za godzine.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 18. Data: 2009-09-25 05:38:03
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 20:14:27 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Że co?

    przeciez widzisz, ze kobieta za bardzo rozgarnieta nie jest :/
    --
    marcin

  • 19. Data: 2009-09-25 06:11:10
    Od: kasia <l...@i...pl>