  • 31. Data: 2009-09-25 17:06:30
    Temat: Re: alimenty na dziecko i matke dziecka.Pomocy!!!
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    news:392ab707-64c1-4fd1-b25c-26f6818e32f4@v2g2000vbb
    .googlegroups.com kasia
    <l...@i...pl> pisze:

    > dobrze ze ty jestes rozgargarniety fagasie
    Jeszcze lepszy babotłumok...

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2009-09-25 17:16:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    l.googlegroups.com
    edzia <l...@i...pl> pisze:

    > -mamy 13 miesiecznego synka,
    Czy to mąż jest biologicznym ojcem?
    Na pewno?
    Jaja mogą być jak się chłop dobrze zawinie i każe sprawdzić.

    > Wiemy ze za 400zl nawet dziecko nie wyzyje a przeciez ja tez
    > powietrzem nie zyje.
    Weź się do roboty.

    > 1.Czy moge wniesc pozew tylko o alimenty czy musze od razu pozew
    > rozwodowy razem z pozwem o alimenty
    Możesz o same alimenty.
    Ale może warto przerwać całościowo?

    > 2.Czy ktos moze zna strone ze wzorami pozwow na dziecko i na osobe
    > ubiegajaca sie o alimenty(zamierzam podac meza o alimenty takze na
    > siebie)
    Najpierw poczytaj ustawę KRiO.
    Jeśli możesz pracować to alimenty na ciebie ci się nie należą. Czemu ktoś
    miałby utrzymywać żonę-lenia?

    A potrafisz to udowodnić?

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2009-09-25 19:35:06
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisali:
    > Jeśli możesz pracować to alimenty na ciebie ci się nie należą. Czemu ktoś
    > miałby utrzymywać żonę-lenia?

    Zajmowales sie kiedys dzieckiem dluzej niz godzine?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 34. Data: 2009-09-25 19:45:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał w wiadomości

    > Zajmowales sie kiedys dzieckiem dluzej niz godzine?

    To, ze ona TERAZ, gdy sama wychowuje dziecko, nie chodzi do pracy to jeszcze
    jest jakos zrozumiale. Sek w tym, zo ona wogole sie raczej zadna praca nie
    zhanbila (czyli wychowawcze, macierzynskie itp nie wchodza w rachube). Caly
    misterny zyciowy plan opierac sie mial na tych 5-6 tysiakach lekkomyslnego
    samca. Teraz chodzi o to, jak najwiecej z tych tysiakow mu wyrwac.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 35. Data: 2009-09-26 05:43:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Czy to mąż jest biologicznym ojcem?
    > Na pewno?
    > Jaja mogą być jak się chłop dobrze zawinie i każe sprawdzić.

    teraz to on sie moza zawijac do woli, jego czas na ewentualne zawijanie
    minal 7 miesiecy temu

  • 36. Data: 2009-09-26 07:45:54
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    SDD <s...@t...pl> napisali:
    > zhanbila (czyli wychowawcze, macierzynskie itp nie wchodza w rachube). Caly
    > misterny zyciowy plan opierac sie mial na tych 5-6 tysiakach lekkomyslnego
    > samca. Teraz chodzi o to, jak najwiecej z tych tysiakow mu wyrwac.

    Byc moze tak jest.
    Ale mi chodzi o glupie zalozenie, ze alimenty maja pokrywac tylko potrzeby
    dziecka.
    Jakbys wykonywal umowe-zlecenie, a zleceniodawca pokrylby Ci koszty
    materialow.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 37. Data: 2009-09-26 12:55:00
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisal w wiadomosci

    > Jakbys wykonywal umowe-zlecenie, a zleceniodawca pokrylby Ci koszty
    > materialow.

    No coz - nie wymyslono jeszcze instytucji "wynagrodzenia za urodzenie i
    wychowanie potomka" :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 38. Data: 2009-09-26 13:27:12
    Od: " GK" <k...@N...gazeta.pl>

    SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > No coz - nie wymyslono jeszcze instytucji "wynagrodzenia za urodzenie (...)"
    A to? http://tiny.pl/hqdlr :)
    Tylko, że w Polsce urodzenie za wynagrodzenie to podobno jest świadczenie
    niegodziwe czy coś takiego. :)

    GK

  • 39. Data: 2009-09-26 13:39:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h9k9ld$9ml$1@news.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > teraz to on sie moza zawijac do woli, jego czas na ewentualne zawijanie
    > minal 7 miesiecy temu
    Dlaczego?

    --
    Jotte

  • 40. Data: 2009-09-26 17:14:49
    Od: " GK" <k...@N...gazeta.pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > W wiadomości news:h9k9ld$9ml$1@news.task.gda.pl szerszen

    > Dlaczego?
    Szerszen nie zauważył pewnie zmiany w KRiO. W każdym razie, zawsze można
    (było) uderzyć przez prokuratora.

    GK