  • 1. Data: 2003-08-27 12:51:57
    Temat: alimenty jak napisac pismo!!
    Od: "kolin" <k...@e...pl>

    Mam prosbe do grupowiczow!

    Jak napisac pismo do komornika jezeli ktosw, co tzrba zalaczyc??
    Jak macie jakies wzory pism lub cos co mi pomoze to zrobic to poprosze na
    maila

    k...@e...pl

    z gory dzieki
    pozdraviam
    kolin

  • 2. Data: 2003-08-27 15:09:51
    Temat: Re: alimenty jak napisac pismo!!
    Od: "sQrczak" <j...@w...pl>

    kolin wrote:
    > Mam prosbe do grupowiczow!
    >
    > Jak napisac pismo do komornika jezeli ktosw, co tzrba zalaczyc??
    > Jak macie jakies wzory pism lub cos co mi pomoze to zrobic to
    > poprosze na maila

    rozumiem ze komornik siadł Ci na pensje pomimo tego że regularnie
    placisz alimenty ....
    też tak miałem
    złośliwość bab z przerośniętą ambicją nie zna granic ...

    skargę należy napisać do sądu rejonowego wlasciwego rewirowi komornika
    , dolaczając dowody wpłąt ...
    koszty ezgekucji i tak bedziesz musial zaplacic

  • 3. Data: 2003-08-27 15:16:02
    Od: "kolin" <k...@e...pl>

    nie nie!!!
    ja jestem osobka ktora chce odzyskac alimenty bo moja szanowna mamusia nie
    przelala mi pieniazkow a za cos trzeba zyc ...
    pozdraviam
    kolin

  • 4. Data: 2003-08-27 15:37:39
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    kolin wrote:

> [...]
    > ja jestem osobka ktora chce odzyskac alimenty bo moja szanowna mamusia nie
    > przelala mi pieniazkow a za cos trzeba zyc ...

    A masz wyrok sądu zasądzający alimenty?

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 5. Data: 2003-08-27 16:13:05
    Od: "kolin" <k...@e...pl>

    tak mam wyrok

  • 6. Data: 2003-08-27 21:17:08
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    Komornik Sądu Rejonowego w Kielcach

    Wierzyciele: Jan Kowalski,

    zam. ................................

    Dłużnik: Stefan Iksinski

    zam. ....................

    Wniosek o wszczęcie egzekucji z wynagrodzenia za pracę

    Załączając odpis wyroku Sądu Rejonowego w Kielcach z dnia 12 grudnia 1997
    roku sygn. akt IIC 457/97, opatrzony klauzulą wykonalności, w imieniu
    własnym wnoszę:

    1. O wszczęcie egzekucji z wynagrodzenia za pracę Stefana Iksinskiego w
    Zakładzie Mechanicznym w Kielcach, przez zajęcie wynagrodzenia, w części
    podlegającej egzekucji w celu wyegzekwowania rat alimentacyjnych w kwocie
    100,00 zł miesięcznie za czas od 1 stycznia 1998 roku płatnych każdego 1
    dnia miesiąca z ustawowymi odsetkami od dnia zwłoki do dnia zapłaty.

    2. O ustalenie oraz ściągnięcie wraz z egzekwowanym roszczeniem kosztów
    egzekucji i o przekazanie ich mi wraz z należnością z tytułu alimentów.

    Nadto wnoszę:

    3. O ustalenie wysokości zarobków i stanu majątkowego dłużnika, a w
    przypadku ujawnienia innych przychodów, poza wynagrodzeniem w Zakładach
    Mechanicznych o ich zajęcie i powiadomienie mnie o tym.

    Jan Kowalski

    Załączniki:

    Tytuł wykonawczy.

    Egzekucji swiadczen alimentacyjnych moze takze dokonac pracodawca dluznika -
    bez koniecznosci wszczynania postepowania egzekucyjnego (bez udzialu
    komornika). w tym celu musisz udac sie do pracodawcy matki wraz z tytulem
    wykonawczym i napisac wniosek o zajecie okreslonych kwot. Pracodawca moze
    odmowic zajecia i wtedy pozostaje komornik i wniosek j.w.

    Dan

  • 7. Data: 2003-08-28 00:10:13
    Od: "kolin" <k...@e...pl>

    dzieki