eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoairpolonia platnosc karta › Re: airpolonia platnosc karta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: airpolonia platnosc karta
    Date: Sun, 05 Dec 2004 21:13:42 +0100
    Organization: Internet Partners
    Lines: 13
    Message-ID: <covq5n$13g5$1@news2.ipartners.pl>
    References: <5...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.179.209
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1102277623 36357 217.153.179.209 (5 Dec 2004 20:13:43
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 5 Dec 2004 20:13:43 GMT
    In-Reply-To: <5...@n...onet.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.6) Gecko/20040114
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:261049
    [ ukryj nagłówki ]

    gdagatek wrote:

    > bilety dla mnie i kolezanki zostaly zaplacone karta brata.
    > teraz chcac uzyskac zwrot kasy trzeba pewnie uderzyc do przewoznika.
    > no ale kto powienien to zrobic? posiadacz karty czy 'pasazerowie', czyli
    > kolezanka i ja? ??? moze ktos wie jak to wyglada od strony prawnej.
    > kto w sumie jest strona w ewentualnym sporze o zwrot kasy?

    Zawsze możesz złożyć reklamację - że zapłacono, ale towar nie został
    dostarczony.

    Niech właściciel karty spyta się w swoim banku, jak wygląda procedura
    reklamacyjna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1