eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoairpolonia platnosc karta › Re: airpolonia platnosc karta
  • Data: 2004-12-05 22:19:43
    Temat: Re: airpolonia platnosc karta
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "gdagatek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5d7a.000017bf.41b371c4@newsgate.onet.pl...

    > no wlasnie, a wiadomo komu? kto powinien dochodzic tych roszczen?
    > przypuszczam, ze posiadacz karty, bo to w sumie on zaplacil, a mozna
    > robic zakupy dla kogos. prawda? tylko, ze sytuacja wcale nie jest
    > taka klarowna, bo poszkodowanym jest niedoszly pasazer. :P kurcze.

    Moim zdaniem reklamować powinna osoba będąca stroną umowy. Nie ma tutaj
    znaczenia kto za to zapłacił. Jeśli bilety są imienne (a chyba są), to
    reklamować może pasażer i tylko on. On jest strona tej niewykonanej umowy.
    Per analogia, jak przez pełnomocnika kupię samochód, to przecież ja jestem
    jego właścicielem, a nie on.

    Osobę płacącą trzeba uznać za pełnomocnika do zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1