    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: adwokat ..
    Date: Sun, 19 Jul 2015 08:00:49 +0000 (UTC)

    Użytkownik marek v...@p...fm ...

    > dlaczego adwokat nie ma płacone od wyników swojej pracy ?
    > sprawa przegrana = brak wypłaty
    > sprawa wygrana = wypłata
    >
    > kazdy przecież inny człowiek ma tak płacone ...

    Powaznie?
    Nie zauwazyłem, zeby tak było ze idziesz do pracy i jak np. nic nie
    sprzedasz to nie dostajesz podstawy pensji.
    Byc moze Twoje efekty pracy sa oceniane dodatkowo przez premie ale jakas
    podstawa pensji tez sie należy.

    Dlaczego tak robią odwokaci - musisz sobie odpowiedziec sam.
    Lub znajdz adwokata z ktorym umówisz sie inaczej - chyba nie ma zadnych
    przeszkód prawnych abys sie umówił, ze płacisz mu tylko przy wygranej
    sprawie i wtedy dostaje np. 50% tego co wygrał, nie mniej niz xxx?

    > myślę że wtedy bardziej by sie przykładali do swojej pracy ... a tak
    > to jest jak w tym powiedzeniu "czy sie stoi czy sie leży ..."

    Cóz...