  • Data: 2015-07-19 12:37:31
    Temat: Re: adwokat ..
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-07-15 o 08:28, marek pisze:
    > dlaczego adwokat nie ma płacone od wyników swojej pracy ?
    > sprawa przegrana = brak wypłaty
    > sprawa wygrana = wypłata
    >
    > kazdy przecież inny człowiek ma tak płacone ...

    Nie każdy - ale to Ci inni już napisali.

    > myślę że wtedy bardziej by sie przykładali do swojej pracy ... a tak to jest
    > jak w tym powiedzeniu "czy sie stoi czy sie leży ..."

    Zacznijmy od tego, że w procesie przeważnie jest jeden przegrany.
    Adwokat ma reprezentować interesy strony, a nie kreować sprawiedliwość.

    W wypadku adwokatów większym problemem - moim zdaniem - jest naciąganie
    ludzi na procesy, co do których z góry wiadomo, że wygrać się nie da, a
    adwokat ciągnie kasę z klienta z pełną świadomością oszustwa.