  • 1. Data: 2004-01-21 09:55:21
    Temat: adres Readers Digest
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

    Witam,
    czy zna ktoś adres korespondencyjny do Wydawnictwa Readers Digest taki, aby
    można było wysłać list polecony.
    Na swojej stronie, jak i w dziale obsługi klienta podają jedynie skrytkę
    pocztową.
    Proszę o pomoc jeśli ktoś coś wie.
    Pozdrawiam
    Przemo

  • 2. Data: 2004-01-21 14:01:00
    Temat: Re: adres Readers Digest
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    To wyślij na skrytkę. Z niej też odbierają pocztę poleconą i potwierdzają.

    --
    Stan_Z
    Technika to nie magia,

  • 3. Data: 2004-01-21 16:41:25
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > To wyślij na skrytkę. Z niej też odbierają pocztę poleconą i potwierdzają.

    Z teleadresonu

    Nazwa firmy : Reader's Digest Przegląd Sp. z o.o.
    Nazwa skrócona :
    Ulica, numer : Łucka 2/4/6
    Miasto : Warszawa
    Kod pocztowy : 00-845
    Osoby kontaktowe : dyr. gener. Adam Okraska
    dyr. Andrzej Miękus
    Nowe województwo : mazowieckie
    Powiat : warszawski
    Gmina : Warszawa
    Stare województwo : warszawskie
    Telefon(y) : (22)6545533 6545544 6545599
    Fax(y) : (22)6545533
    Forma własności : prywatna
    Forma prawna : spółka z o.o.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    "- Słuchamy, Radio Maryja... w czyjej intencji modlitwa?

  • 4. Data: 2004-01-21 18:04:51
    Od: Kamil Łucznik <N...@l...pl>

    On Wed, 21 Jan 2004 17:41:25 +0100, "Lesio5" <I...@w...pI> wrote:

> [...]
    >Gmina : Warszawa
    >Stare województwo : warszawskie
    >Telefon(y) : (22)6545533 6545544 6545599
    Adres na Łuckiej jest juz chyba nieaktualny - pracuje obok i od
    dluzszego czasu biuro jest opuszczone i wisi kartka, ze maja siedzibe
    gdzie indziej...
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 5. Data: 2004-01-21 18:43:16
    Od: Przemo P <p...@o...pl>

    > Adres na Łuckiej jest juz chyba nieaktualny - pracuje obok i od
    > dluzszego czasu biuro jest opuszczone i wisi kartka, ze maja siedzibe
    > gdzie indziej...

    a dało by radę zczytać gdzie, dzięki za odpowiedź
    Pozdrawiam
    Przemo

  • 6. Data: 2004-01-21 18:50:00
    Od: Przemo P <p...@o...pl>

    czy dobrze sobie kombinuję, chcę wysłać im polecony z żądaniem usunięcia
    danych z ich bazy marketingowej na podstawie Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997
    r.o ochronie danych osobowych.(t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) z
    późniejszymi zmianami.
    Myślicie, że to coś da.
    Kiedyś dałem im pismo aby wszelkie nagrody, które wygrywam wręczali
    automatycznie swojemu dyrektorowi wysyłając je mu do domu i nie informując
    mnie o tym w ogóle, jednak on chyba ma już ich również dosyć bo ciągle
    robią swoje...
    Pozdrawiam
    Przemo

  • 7. Data: 2004-01-21 20:47:21
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Przemo P" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a dało by radę zczytać gdzie, dzięki za odpowiedź

    PKT i tepsa podaja ten sam adres. Jesli to nieprawda to znaczy, ze mozna
    sprawdzic tylko w KRSie.