  • 1. Data: 2004-01-21 10:15:44
    Temat: Banki
    Od: "Darkshiz" <d...@w...pl>

    Witam.
    Dostałem z banku pismo że musze zapłacić im 130 zł i wypowiadają mi umowe o
    prowadzenie konta.
    Założyłem u nich konto i zapomniałem o nim. Nie korzystałem z niego w ogóle.
    nawet nie odebrałem karty kredytowej.
    Mam im to zapłacić czy nie.? Czy mogą mi coś zrobic za to?

    P.S. Pismo przyszło po prawie półtora roku. Wcześniej nie dostałem żadnego
    monitu o tym że mam cos zapłacic.
    A bank to PKO

    Pozdrawiam
    Dark

  • 2. Data: 2004-01-21 12:46:59
    Temat: Re: Banki
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Darkshiz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Dostałem z banku pismo że musze zapłacić im 130 zł i wypowiadają mi umowe
    > prowadzenie konta.
    > Mam im to zapłacić czy nie.? Czy mogą mi coś zrobic za to?

    Zapłacić, bo ściągną.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-01-21 21:50:04
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Darkshiz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Założyłem u nich konto i zapomniałem o nim.
    > Mam im to zapłacić czy nie.?

    podpisales umowe na prowadzenie konta to teraz trzeba za nie zaplacic

    > Czy mogą mi coś zrobic za to?

    normalne postepowanie egzekucyjne, komornik i tak dalej...
    pewnie sprzedadza Twoj dlug jakiejs firmie windykacyjnej

    pozdro

  • 4. Data: 2004-01-21 22:23:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Darkshiz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    A napisali za co to 130 zł? Pewnie za prowadzenie rachunku. Jeśli nie
    wykonywałeś żadnych operacji na tym koncie, to odpisz im, że od pracownika
    banku otrzymałeś ustnie informację, że bank nie wyraził zgody na zawarcie
    umowy kredytowej. Może chwyci. :-))