    From: Przemo P <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: adres Readers Digest
    Date: Wed, 21 Jan 2004 19:50:00 +0100

    czy dobrze sobie kombinuję, chcę wysłać im polecony z żądaniem usunięcia
    danych z ich bazy marketingowej na podstawie Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997
    r.o ochronie danych osobowych.(t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) z
    późniejszymi zmianami.
    Myślicie, że to coś da.
    Kiedyś dałem im pismo aby wszelkie nagrody, które wygrywam wręczali
    automatycznie swojemu dyrektorowi wysyłając je mu do domu i nie informując
    mnie o tym w ogóle, jednak on chyba ma już ich również dosyć bo ciągle
    robią swoje...
    Pozdrawiam
    Przemo