  • Data: 2019-05-11 06:00:30
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.05.2019 o 23:00, Budzik pisze:

    > Ja sie w tym temacie nie wypowiadam bo nie wiem.

    § 1. Kto człowiekowi znajdującemu się w położeniu grożącym bezpośrednim
    niebezpieczeństwem utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu nie
    udziela pomocy, mogąc jej udzielić bez narażenia siebie lub innej osoby
    na niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu,
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
    § 2. Nie popełnia przestępstwa, kto nie udziela pomocy, do której jest
    konieczne poddanie się zabiegowi lekarskiemu albo w warunkach, w których
    możliwa jest niezwłoczna pomoc ze strony instytucji lub osoby do tego
    powołanej.

    Nie ma tam nic o tym "chyba że ratownik", albo "Chyba że za płotem". O
    tym jakie szkodliwe bzdury na temat udzielania pomocy oraz do czego
    służy AED i jak działa nie wspomnę. Wisienką na trocie było
    stwierdzenie, że nieładnie komuś podrzucać zdechalaka. Jak sobie
    pomyślę, że typ jest czynnym policjantem...

    Shrek