  • Data: 2019-05-13 20:34:37
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.05.2019 o 19:59, Budzik pisze:

    > Ale chyba nie obrociłbys sie tyłem i nie zaczał posuwistego powooolnego
    > spaceru do bagaznika auta...?

    Chyba nie. Z naciskiem na chyba - to była naprawdę ekstremalna sytuacja.
    Chciałbym móc napisać, że byłbym tym kolesiem z paskiem, ale to trochę
    na wyrost by było. Myślę, że albo bym pobiegł i zareagował jak ten facet
    z paskiem, albo by mnie po prostu wmurowało w ziemię. A potem to już
    trudno powiedzieć co dalej bym zrobił. Tak jak pisałem - wcale nie
    jestem pewny swojej zimniej krwi w _takiej_ sytuacji, więc nie będę
    wydawał kategorycznych osądów. Tak czy inaczej sytuacja nieporównywalna
    z naszym ratownikiem z basenu.

    Shrek