  • Data: 2019-04-26 23:46:03
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.04.2019 o 20:58, J.F. pisze:

    > samochodu jak samochodu - powiedzmy ze auto ci sie zapali, i uczynny
    > kierowca autobusu pomoze ugasic przy pomocy swojej gasnicy.
    > A pare km dalej jego autobus sie zapali, a gasnica pusta ...  a ty
    > jestes pasazerem tego autobusu :-)

    Nie troluj. Właśnie po to gaśnica ma być na wyposażeniu, żeby jej używać
    w razie potrzeby... do gaszenia.

    > Nie wiem jakie przepisy obowiazuja, ale to byloby nieglupie, gdyby basen
    > musial miec defibrylator.

    Byłoby niegłupie tylko wtedy jakby miałby go mieć w konkretnym celu. I
    tym celem nie jest posiadanie na stanie.

    > Ale przepis mowi ilu ma byc ratownikow, a dyrekcja wiecej nie zatrudni,
    > bo za drogo :-)

    Ale było więcej. Ponadto przepis mówi, ze jak ktoś się znajduje w stanie
    zagrożenia życia to masz mu pomóc.

    > No ale skoro twierdzisz, ze ten automat nie zaszkodzi ... to i w rekach
    > dyrektora nie zaszkodzi :-)

    Ale on nie jest od tego, żeby nie zaszkodzić, a żeby pomóc. Od tego te
    defibrylatroy som, od ego som one, jak mówił klasyk.

    Shrek