  • Data: 2019-04-28 16:47:57
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chce mi się kolejny raz Ci tego tłumaczyć.

    To nie tłumacz - już doszliśmy do tego, że wszelkie tłumaczenia na temat
    niemożności opuszczenia posterunku są z d4 wzięte. Połowa dyskusji za nami.

    > W skrócie. Ratownik
    > poszedł.

    Poszła jego koleżanka.

    > Idąc uznał, ze AED nie będzie potrzebne i bez względu na Twoją
    > opinię na ten temat to była jego taktyczna decyzja,

    Jego a nie koleżanki, która poszła tej pomocy udzielić. Skoro się nie
    pofatygował to nie do niego należała decyzja.

    > Robisz to, co uważasz za słuszne, byle nie było
    > oczywistą głupotą.

    Właśnie się wykazał głupotą - jakby zarał dupę w troki z AED i na
    miejscu w czasie wykonywania czynności doszedł nawet do błędnego
    wniosku, to mucha nie siada. Tymczasem on nie dość że odmówił udzielenia
    pomocy, to odmówił wydania defibrylatroa "bo tak".

    > I zakończmy
    > tego flejma.

    To zakończ pieprzyć od rzeczy, że jak ktoś zdycha po drugiej stronie
    płota, to nie ma nakazu użycia wszelkich dostępnych srodków aby mu pomóc.

    Co do twojego - nie warto podłączać AED a wręcz może zaszkodzić, to
    przypomnijmy, że defibrylator był w użyciu, po tym jak przyjechał zespół
    ratownictwa medycznego. Oni się chyba lepiej znają - prawda?

    Shrek