  • Data: 2019-04-28 14:56:17
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.04.2019 o 14:13, Shrek pisze:

    > Nie rozmawiamy czy powinien pojechać dalej, tylko czy nalezy użyć
    > gaśnicy

    Ja bym, tego rozmową nie nazwał. Natomiast ad rem, to po prostu
    zabierasz do autobusu "zwłoki" gaśnicy i tyle. Stan wyższej
    konieczności, bo przecież nie będziesz na pogorzelisku czekał na dostawę
    gaśnicy.

    > A nieutopionych już nie?

    Jak ktoś jest "utopiony", to co najwyżej modlitwę można zmówić. Ja bym
    poszedł w stronę udzielania pomocy osobom w obrębie basenu - za to im płacą.

    > Wcale nie - zwykle jest więcej niż jeden ratownik - choćby dlatego,
    > że każdy kiedyś musi postawić klocka.

    Do tego jest specjalny przepis. Ale jeden faktycznie nie może być.