  • Data: 2019-04-28 14:13:15
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.04.2019 o 19:17, J.F. pisze:

    > ... autobusu. W celu ochrony pasazerow.
    >
    > Wiec autobus z pusta gasnica nie powinien jechac dalej :-)

    Nie rozmawiamy czy powinien pojechać dalej, tylko czy nalezy użyć gaśnicy

    > Tym celem jest ratowanie utopionych.

    A nieutopionych już nie?

    > Watpliwe.

    Wcale nie - zwykle jest więcej niż jeden ratownik - choćby dlatego, że
    każdy kiedyś musi postawić klocka.

    > Z wyjatkami.

    Tak z wyjątkami. Tu akurat taki wyjątek nie zachodził. I nie o tym była
    dyskusja. Po pierwsze nikt nie rządał, żeby się tam osobiście udał, pod
    rdugie udała się jego koleżanka, po trzecie i najważniejsze - koleś
    błędnie osądził, że AED się nie przyda. A osądził błędnie bo... ciężko
    osądzić takie rzeczy bez bezpośredniego kontaktu.

    Shrek