  • Data: 2019-04-26 20:58:08
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:q9sr8q$46b$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 25.04.2019 o 19:10, J.F. pisze:

    >A w samochodzie na wyposażeniu samochodu? Jest po to, że masz ja
    >użuywać w razie potrzeby i w miarę możliwości.

    samochodu jak samochodu - powiedzmy ze auto ci sie zapali, i uczynny
    kierowca autobusu pomoze ugasic przy pomocy swojej gasnicy.
    A pare km dalej jego autobus sie zapali, a gasnica pusta ... a ty
    jestes pasazerem tego autobusu :-)

    >Nie ma mieć na wyposażeniu, a ma go w razie potrzeby używać.

    Nie wiem jakie przepisy obowiazuja, ale to byloby nieglupie, gdyby
    basen musial miec defibrylator.

    > Tak jak apteczkę w samochodzie masz wcale nie po to żeby ją mieć na
    > wyposażeniu (przynajmniej ja mam taką której czasem używam).

    Apteczka masz nieobowiazkowo - to mozesz ja sobie uzywac, pozycac ...

    >Ale ich tam więcej było. W końcu ratowniczka się chyba wybrała.

    Ale przepis mowi ilu ma byc ratownikow, a dyrekcja wiecej nie
    zatrudni, bo za drogo :-)

    >W sumie najgorzej - bo właśnie ten dyrektor pierdolił jak potłuczony,
    >że

    Ale za to od strony przepisow najlepiej.
    Ratownicy pilnuja basenu, dyrektor pilnuje defibrylatora, zawalowiec
    ma pomoc :-)

    >nie użyto defibrylatora bo to by klientowi ponoć zaszkodziło.
    >Dyrektor stanowisko polityczne - nie ma fundamentalnych przyczyn,
    >żeby to nie był idiota powtarzający wioskowe głupoty. Prawdziwym
    >dramatem jest że te głupoty powtarzał nasz policjant. To jest kurwa
    >dramat - policjant twierdzi, że użycie defibrylatora może być
    >szkodliwe, natomiast torturowanie zatrzymanego paralizatorem jest
    >bezpieczne. Noż kurwa mać!

    No ale skoro twierdzisz, ze ten automat nie zaszkodzi ... to i w
    rekach dyrektora nie zaszkodzi :-)

    J.