  • Data: 2019-04-26 17:29:24
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.04.2019 o 11:10, Queequeg pisze:

    > Dokładnie tak. Te defibrylatory mierzą coś (nie wiem co, czy puls czy coś
    > więcej, ale mierzą) i nie włączą się w sposób zagrażający życiu człowieka.

    Co więcej wbrew temu co myśli większość ludzi (i co usilnie mi jeden
    kulson usiłował wmówić, zarzucając mi kłamstwo) defibrylator działa
    jedynie wtedy gdy serce _pracuje_ (niewłaściwie, ale bije). I to jest
    powód dla którego należy podłączać do defibrylatora klienta z
    _zaburzeniami_ akcji serca (co oznacza, że może tracić i odzyskiwać
    przytomność). Najlepsze, że miał on bardzo wysoką samoocenę w zakresie
    swojej wiedzy na temat pierwszej pomocy. Strach się bać - w
    społeczeństwie gdzie trzeba tłumaczyć że pierwsza pomoc nie polega na
    "pewnie najebany", kulson pieprzy, że nie wolno AED używać dopóki choć
    trochę dycha, bo "można zaszkodzić".

    Shrek