    From: " Mecenas" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: abonament rtv
    Date: Wed, 23 Jun 2004 21:36:39 +0200

    Użytkownik "kot_bury" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cbbpd8$79j$1@x2.presto.pl...
    > Przepraszam że znów... Zauważyłem że było już kilka razy :) . Mam jednak
    > jedną wątpliwość:
    >
    > Art. 48. 1. Za używanie odbiorników radiofonicznych oraz telewizyjnych
    > pobiera się opłaty abonamentowe.
    > 2. Domniemywa się, że osoba, która posiada odbiornik radiofoniczny lub
    > telewizyjny w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór programu,
    > używa tego odbiornika.

    Bardzo ważne:
    posiada odbiornik radiofoniczny lub telewizyjny w stanie umożliwiającym

    określenie to mówi o stanie odbiornika radiowego lub telewizyjnego, czyli
    poprostu jeżeli masz sprawny odbiornik

    (technicznie zdolny do działania) to musisz płacić abonament.

    Nie liczy sie odbiór programu lecz sam fakt posiadania sprawnego telewizora.
    Jasne?

    pozdrawiam

    Michał