    From: kot_bury <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: abonament rtv
    Date: Wed, 23 Jun 2004 15:21:33 +0200

    > "w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór programu".
    > Możesz sobie oglądać co ci się żywnie podoba, ale jak długo jest to
    > sprawny odbiornik telewizyjny to pod ustawe podpadasz.

    dzięki za odpowiedź

    ok rozumiem, ale :
    - jeżeli w tv nie mam ustawionej żadnego kanału oprócz tego potrzebnego
    do odtwarzacza vhs i dvd (mogę nawet wszystkie przestawić na ten kanał)
    - to pomieszczenie to piwnica (nie ma nawet szansy "złapania"
    jakiegokolwiek programu) - ściany ok 80 cm cegły
    - w tym pomieszczeniu nie ma żadnego dostępu do sygnału z sieci kablowej
    lub anteny
    czy nadal "podpadam"?
    to wyżej to stan faktyczny a nie wymyślona sytuacja
    czy słowo natychmiast może w tym przypadku oznaczać czas nieco dłuższy
    niż zwykle znaczy "natychmiast", potrzebny do ustawienia odpowiednich
    częstotliwości w odbiorniku oraz znalezienie anteny w celu sprawdzenia?
    bo z drugiej strony nie ma mowy w ustawie o sprawnym odbiorniku. zresztą
    co ze sklepami gdzie można kupić tv - czasem mają całe ściany, magazyny
    pełne sprzętu - czy płacą abonament za każdy sprawny odbiornik (chyba że
    jest w ustawie jakiś wyjątek....)? czy może to moje "natychmiast" jest
    bardziej "natychmiast" niż wyjęcie tv z pudła, ustawienie kanałów i
    podłączenie do anteny?

    może jestem nieco natrętny, za co przepraszam :)

    kot_bury