eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoabonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia › Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
    From: Nixe <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
    Date: Sat, 21 Jan 2012 12:18:36 +0100
    <jfe31t$4tg$1@inews.gazeta.pl> <jfe406$7k5$1@inews.gazeta.pl>
    <jfe54u$ap8$1@inews.gazeta.pl>

    W dniu 2012-01-21 11:47, sqlwiel pisze:

    > Czyli "wsadźcie mnie za gwałt, bo mam aparaturę" ?
    > :D
    >
    > Wsadź swojego męża (czy ojca) za stworzenie ryzyka śmiertelnego
    > porażenia Cię prądem, bo masz w mieszkaniu elektryczność.

    Nie moja wina, że tworzysz bzdetne analogie :)
    Nikt Cię nie ukarze za przejazd przez skrzyżowanie, na
    którym_może_zapalić się czerwone światło.
    Nikt Cię też nie ukarze za posiadania aparatury do gwałtu czy instalacji
    elektrycznej.
    Ale jeśli będziesz natrętnie majtał tą aparaturą przede mną, grożąc, że
    jej użyjesz, a instalację będziesz miał w postaci zwisających swobodnie
    przez płot drutów pod napięciem, to owszem - możesz zostać ukarany. Za
    groźby i za narażanie osób trzecich na niebezpieczeństwo.

    > Tak, może być też Jenifer Lopez. No i co z tego, ze może?

    Zadaj sobie to pytanie w momencie, gdy pod kołami zginie Ci dzieciak.
    Przecież wcale nie musiał go przejechać żaden szaleniec tylko zwykły,
    normalny facet, któremu pomyliła się droga z torem wyścigowym. Albo
    wręcz real z NeedForSpeed. Albo po prostu taki "sqlwiel", który uważa,
    że skoro nic się dotąd nie stało, to dlaczego miałoby się stać?

    Przyznaj się do jakich prędkości wyciągasz, żeby udowodnić sobie, że
    dasz radę przejść na kolejny poziom bez utraty ani jednego życia :/

    > Masz więcej takich precyzyjnych i odkrywczych argumentów?

    Ależ na tę rozmowę nie ma sensu tworzyć żadnych odkrywczych argumentów.
    Zadajesz tak infantylne i naiwne pytania, że chyba prościej byłoby
    wytłumaczyć dziecku dlaczego nie powinno się umieszczać młodszego brata
    w pralce nastawiając ją na maksymalne obroty.

    > Fakt "niespotkania się", to faktycznie bardzo rzeczowy argument, że "nie
    > ma".

    Misiu ach misiu, nie napisałam przecież, że "nie ma", tylko, że "się nie
    spotkałam". I stąd prośba o wskazanie krajów.
    Chodziło Ci o Niemcy? Zmartwię Cię, bo brak ograniczeń jest tam w
    zdecydowanej większości przypadków fikcyjny*. Coś w stylu - "mamy
    możliwość produkcji aut w całej gamie kolorystycznej, ale zasadniczo
    produkujemy tylko i wyłącznie czerwone" :)

    * pomijam już fakt, że zalecana prędkość i tak jest niższa niż dozwolona
    w Polsce, więc nie rozumiem skąd Twoja markotna mina

    > Wisisz mi 50zł za poradę merytoryczno-prawną.

    OK, ale wyszło mi, że po kompensacie z rachunkiem za moje wyjaśnienia,
    teraz Ty mi jesteś "krewny" 100 zł.
    No nie moja wina, że tak tanio się wyceniłeś :P

    N.